کرونایی های کازرون هزار و ۲۹۰ نفر شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان کازرون با اشاره به آمار مبتلایان کرونا در کازرون، گفت: ۹ بیمار بدحال تحت مراقبت‌های ویژه در بیمارستان قرار دارند.
کد خبر: ۸۸۰۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 28 July 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: بندر برامکی رئیس شبکه بهداشت و درمان کازرون با اشاره به جدیدترین اخبار از وضعیت بیماری کووید ۱۹ در شهرستان کازرون، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته یک نفر از بیماران کرونایی بستری در آی سی یو بیمارستان، ولی عصر (عج) کازرون فوت کرد که جمع فوتی‌های شهرستان به ۲۲ نفر رسید.

او ادامه داد: با شناسایی ۱۰ نفر مبتلای جدید به کرونا در ۲۴ ساعته گذشته، تعداد بیماران به هزار و ۲۹۰ نفر رسیده است که از این تعداد، ۵۳۸ نفر تاکنون در بیمارستان بستری شده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کازرون تصریح کرد: بر اساس آمار اعلامی در حال حاضر ۳۶ نفر از بیماران شناسایی شده در بیمارستان، ولی عصر (عج) بستری هستند و ۹ بیمار بدحال نیز در بخش آی سی یو بیمارستان تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

بندر برامکی بیان کرد: رعایت نکردن فاصله گذاری فیزیکی و استفاده نکردن از ماسک در مراودات فردی و اجتماعی مهم‌ترین عوامل گسترش این بیماری در چند هفته اخیر در شهرستان بوده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کازرون افزود: این بیماری محدودیت سنی در مبتلا کردن افراد ندارد و هر کس در هر سنی اگر نکات بهداشتی را رعایت نکند مطمئناً گرفتار این بیماری ناشناخته خواهد شد.

بندر برامکی از مردم درخواست کرد: تا با همبستگی و رعایت اصول بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در اجتماعات و رعایت فاصله فیزیکی ویروس کرونا را شکست دهیم.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار