شگرد جديد سرقت کارت هاي بانکي

پليس فتا فرماندهي انتظامي خراسان شمالي از سرقت کارت هاي بانکي با استفاده از چسب خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹ 02 September 2015

به گزارش تابناک خراسان شمالی،در جديدترين شگرد کلاهبرداري از دستگاه هاي عابر بانک فرد کلاهبردار در پايان وقت اداري و زماني که درب بانک ها بسته مي شود اقدام به سرقت رمز و کارت هاي بانکي مشتريان مي کند.

در اين زمان که فقط به مشتريان داخل بانک سرويس داده مي شود و مشتري جديدي نمي تواند وارد بانک شود،فرد کلاه بردار با مراجعه به دستگاه خودپرداز و ريختن چسب روي کليد هاي تائيد و انصراف (enter&cancel) منتظر طعمه مي شوند.

پس از اينکه کاربر کارت خود را وارد دستگاه خودپرداز مي کند با عدم عملکرد کليد اينتر مواجه مي شود و فرد کلاهبردار با نزديک شدن به طعمه از روي دست وي رمز کارت که توسط صاحب کارت وارد مي شود، سرقت مي کند.

کلاه بردار با اصرار به اينکه کارت من را هم به همين نحو در دستگاه خودپرداز قرار دارد، از فرد صاحب کارت مي خواهد تا به بانک مراجعه کند.

زماني که صاحب کارت براي دريافت کارت به بانک مراجعه مي نمايد، همدست فرد کلاهبردار کارت را از دستگاه کارت خوان که به علت عدم وارد کردن هيچ کليدي پس ازدو دقيقه کارت را پس مي دهد، کارت را برداشته و با در اختيار داشتن رمز ورود اقدام به خالي کردن حساب از يک دستگاه خودپرداز ديگر مي کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار