عده‌ای به دنبال تضعیف شورای نگهبان هستند

امام‌جمعه نهاوند گفت: از ابتدای تشکیل شورای نگهبان تا به امروز عده‌ای قصد تضعیف آن را دارند و از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند.
کد خبر: ۸۵۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲ 30 August 2015
امام‌جمعه نهاوند گفت: از ابتدای تشکیل شورای نگهبان تا به امروز عده‌ای قصد تضعیف آن را دارند و از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند.

به گزارش تسنیم؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تاکنون عده‌ای خواسته و ناخواسته با سخنان نسنجیده به دنبال تضعیف شورای نگهبان و مجلس خبرگان که دو سنگر مهم کشور است، بودند.

وی گفت: هر سه قوای ما باید وظیفه خود را بشناسند و نباید کاری کنند که موجبات تضعیف نهادهای انقلابی را فراهم کنند زیرا این کار باعث شادی دشمنان انقلاب می‌شود و شیاطین بزرگ مانند آمریکا و اسرائیل و دیگر هم‌پیمانانشان به دنبال ایجاد اختلاف در بین مسئولان ارشد نظام ما هستند.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به سفر هیئت دولت به استان همدان و شهرستان نهاوند در هفته گذشته افزود: امیدوارم از مصوبات استانی دولت خیر و برکت خوبی نیز نصیب مردم نهاوند بشود و بخشی از مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان حل شود زیرا نهاوند از لحاظ توسعه از بیشتر نقاط استان عقب‌افتاده است.

وی اظهار داشت: در دهه کرامت برنامه‌های بسیار خوبی در شهرستان برگزار شد که مهم‌ترین آن حضور خدام و پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا در نهاوند بود که مردم ولایت مدار و به ویژه جوانان استقبال زیادی از آن کردند.

مغیثی بیان کرد: جامعه امروز بیش از گذشته نیازمند انجام کارهای فرهنگی و مذهبی مانند ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت است زیرا نسل جوان و نوجوان ما تشنه انجام کارهای درست فرهنگی و مذهبی در سطح جامعه هستند که امیدوارم مسئولان فرهنگی شهرستان برنامه‌ریزی خوبی داشته باشند.

امام جمعه نهاوند گفت: دشمنان انقلاب سال‌هاست که به دنبال ایجاد آشوب در کشورهای اسلامی، تجزیه کشورهای منطقه، جنگ‌های فرقه‌ای و تأمین امنیت رژیم صهیونیستی هستند که این‌یکی از مهم‌ترین اهداف آمریکای در جهت ناامن کردن جهان اسلام است.

وی عنوان کرد: با توجه به بازگشایی سفارت انگلستان در تهران و انتخابات پیش رو در اسفندماه امسال مسئولان نظام باید مراقب شیطنت‌های این دشمن دیرینه ملت ایران باشند زیرا کشورهای مرتجع منطقه و انگلیس خبیث به‌عنوان پیاده‌نظام امریکا درصدد محقق کردن اهداف آمریکا در منطقه هستند که فتنه‌انگیزی و ایجاد اختلاف از مهم‌ترین راهبردهای آن‌ها است.

مغیثی اظهار داشت: رژیم آل سعود کودکان و زنان بی‌گناه یمنی را به خاک و خون می‌کشد ولی هنوز در مقابل مقاومت یمن نتوانسته کاری از پیش ببرد و اهدافش در این جنگ محقق نشده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار