۸۸۵ عضو داوطلب ضد عفونی کردن معابر شهری

بهروز کارخانه‌ای گفت: در این طرح ۱۶۴ نفر از کارکنان و هزار و ۸۸۵ عضو داوطلب حضور داشته و اقدامات متعددی، چون غربالگری در ورودی شهر‌ها و محور‌های مواصلاتی استان، توزیع اقلام بهداشتی، گندزدایی و ضد عفونی کردن معابر شهری را انجام داده‌اند.
کد خبر: ۸۳۶۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳ 04 April 2020
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: امدادگران و اعضای داوطلب هلال احمر، طرح غربالگری کرونا را برای ۴۳۳ هزار نفر اجرا کرده و ۵۶۹ خیابان را ضد عفونی کرده‌اند.

به گزارش تسنیم، کارخانه‌ای اظهار داشت: کارکنان جمعیت هلال احمر و اعضای داوطلب از ۱۳ اسفند با حضور در طرح مقابله با کرونا به یاری مردم شتافته‌اند.

وی افزود: در این طرح ۱۶۴ نفر از کارکنان و هزار و ۸۸۵ عضو داوطلب حضور داشته و اقدامات متعددی، چون غربالگری در ورودی شهر‌ها و محور‌های مواصلاتی استان، توزیع اقلام بهداشتی، گندزدایی و ضد عفونی کردن معابر شهری را انجام داده‌اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر همدان بیان کرد: ۵۶۹ خیابان، ۱۶۳ خودرو و ۲۷۳ درب خانه به وسیله هلال احمر ضدعفونی و ۵۱ هزار و ۶۳۸ عدد ماسک، ۱۵۰ جفت دستکش، ۱۶ هزار و ۳۴ عدد بطری مواد ضد عفونی کننده و ۶ هزار و ۹۳۰ لیتر مواد شوینده را بین مراجعه‌کنندگان به ایستگاه‌های سلامت توزیع کرده‌اند.

کارخانه‌ای اعلام کرد: امدادگران و اعضای داوطلب هلال احمر در ۱۴ محور و مسیر عبوری، وضعیت ۴۳۳ هزار و ۸۱۷ را از نظر ابتلا به کرونا بررسی کرده‌اند که از این تعداد ۳۰۸ نفر دارای تب بوده و ۴۸ نفر از آن‌ها به مراکز درمانی ارجاع شده‌اند.

وی گفت: در ۲۴ مرکز جمعیت هلال احمر استان شامل شعب نه گانه، پایگاه‌های امدادی، مرکز امداد کوهستان، مرکز واکنش سریع و مرکز کنترل و فرماندهی عملیات ۸۳ نفر در هر روز حضور داشته‌اند.

کارخانه‌ای تصریح کرد: بخش زیادی از اقدامات انجام شده در ایستگاه‌های سلامت و عملیات ضد عفونی کردن معابر شهری را داوطلبان عضو جمعیت هلال احمر از ۱۳ اسفند ۹۸ تا ۱۲ فرودین امسال انجام داده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار