اولین اقدام کرونایی پس از انتصاب

کد خبر: ۸۳۰۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱ 12 March 2020
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد گفت: در راستای پیشگیری ازابتلا به بیماری کرونا درپمپ بنزینها که یکی از مکانهای پرخطربرای انتقال بیماری هستند، سوختگیری باید توسط اپراتور انجام شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل ازمهر، محمد یزدانپناه در نشست پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان افزود: از آنجایی که افراد زیادی در پمپ بنزین‌ها حضور دارند، این مکان می‌تواند عامل انتقال ویروس کرونا باشد.
وی بیان داشت: مردم باید برای حفظ سلامتی خود و اطرافیان خود و شکستن زنجیره بیماری از منزل خارج نشوند.
یزدانپناه افزود: همچنین در راستای پیشگیری از سرایت ویروس نوپدید کووید ۱۹ در عابربانکها، دستمال کاغذی در کنار دستگاهای خودپرداز و پمپ بنزین‌ها در شهرستان بویراحمد قرار گرفت.
وی اظهار داشت: مردم باید پیش از مراجعه به بانک‌ها و یا استفاده از دستگاه‌های خودپرداز از تمیز بودن دست‌های خود مطمئن شده و فاصله خود را با دیگران حفظ کنند.
یزدانپناه افزود: همچنین مردم در هنگام کار کردن با دستگاه‌های خودپرداز از دستکش یک بار مصرف و یا دستمال کاغذی استفاده کنند.
وی تصریح کرد: پس از اتمام عملیات بانکی چنانچه از دستمال کاغذی یا دستکش یکبار مصرف استفاده شده، آن را در محیط رها نکنید و در سطل زباله در دار قرار دهید و در اولین فرصت پس از اتمام عملیات بانکی دست‌های خود را با آب و صابون به مدت ۲۰ ثانیه بشویید یا از ژل های ضدعفونی کننده دست استفاده کنید.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمد یزدانپناه روز گذشته با حکم پرویز یزدانپناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی به عنوان سرپرست مرکز بهداشت بویراحمد منصوب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار