تقاضای استاندار از بازاریان اردبیل

کد خبر: ۸۳۰۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ 12 March 2020

به گزارش خبرگزاری فارس از  اردبیل، اکبر بهنام‌جو در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار کرد: تعطیلی مراکز تجاری و خدماتی غیرضروری موجب حفظ سلامتی شده و کاهش میزان انتقال ویروس کرونا را در پی دارد؛ برخی اصناف و بازاریان به‌صورت خودجوش و داوطلبانه برای تعطیلی واحدهای خود اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی افزود: دولت و دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و درمانی نیز همگام با عموم مردم در راستای کاهش نفوذ این ویروس در استان تلاش می‌کنند؛ مردم نیز باید برای حفظ سلامتی خود اقداماتی چون تعطیلی کسب‌وکار خود را  انجام دهند تا از عواقب وخیم‌تر بعدی جلوگیری شده و ویروس ضعیف و کنترل شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: با تأمین سرمایه در گردش و تغییر خط تولید واحدها در هفته آینده مشکل کمبود این کالاهای بهداشتی نیز در استان رفع می‌شود؛با اینکه امکانات درمانی در حد نیاز را می‌توانیم تأمین کنیم، ولی تعداد پزشکان و پرستاران، پاسخگوی ورود خیل بیماران نیست.

بهنام‌جو بیان کرد:  با رعایت نکات ایمنی تا ۲۰ فروردین‌ماه از پیک تأثیرگذاری این ویروس گذر خواهیم کرد و در راستای جلوگیری از شدت یافتن شیوع این ویروس در استان، ورودی‌های استان کنترل‌شده و بیش از ۸۰ درصد عبور و مرور محدود می‌شود.

وی گفت: باید تا حد امکان میزان رفت‌وآمدها را کاهش داده و از افزایش مبتلایان به کرونا در استان را کاهش دهیم؛ محدود کردن دیدوبازدیدها در عید نوروز در کاهش تلفات و شیوع این ویروس ضروری است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار