فعالیت ۱۲ واحد تولید مواد ضدعفونی کننده در آذربایجان غربی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از فعالیت ۱۲ واحد تولید مواد ضدعفونی کننده خبر داد.
کد خبر: ۸۳۰۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱ 11 March 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، بهنام شهدی در جلسه ستاد تنظیم بازار ضمن تقدیر از مجاهدت‌های جامعه پزشکی و لزوم تامین نیاز‌های اساسی مردم تصریح کرد: خوشبختانه روند تولید و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده در مقایسه با هفته قبل بهتر شده، اما می‌طلبد تا ضمن تقویت و بهبود این روند مردم نیز بر اساس نیاز نسبت به خرید اقدام نمایند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ۱۲ واحد تولید مواد ضدعفونی کننده در استان فعالیت دارند گفت: تولید کنندگان استان همراه با جامعه پزشکی و داروسازی از هیچ کوششی در مسیر خدمت به مردم برای مبارزه با کرونا ویروس دریغ نمی‌ورزند.

وی همدلی شکل گرفته در استان را ستود و افزود: به طور قطع با عزم راسخی که در مسئولان و مردم وجود دارد از این بحران نیز با موفقیت عبور می‌کنیم.

شهدی به اقدامات نظارتی نیز اشاره کرد و گفت: اکیپ‌هایی متشکل از صمت، دانشگاه علوم پزشکی و تعزیرات بر روند تولید و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده نظارت دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی به وضعیت کالا‌های اساسی در روز‌های پایانی سال و ایام نوروز نیز اشاره کرد و گفت: در این خصوص کمبودی وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار