رئیس کمیته امداد ساوه خبرداد؛

بهره مندی 256 مددجوی ساوجی از اردوهای آموزشی

تعداد 256 نفر از مددجویان شهرستان ساوه با اعتبار 19 میلیون تومان به اردوهاي آموزشي تربيتي اعزام شدند.
کد خبر: ۸۱۵۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴ 19 January 2020

به گزارش تابناک مرکزی عباس محمدی ، رئیس کمیته امداد ساوه با بیان اینکه  برگزاری اردوهای فرهنگی  از اقدامات فرهنگی کمیته امداد است، گفت: تعداد 256 نفر از مددجویان شهرستان ساوه با اعتبار 19 میلیون تومان به اردوهاي آموزشي تربيتي اعزام شدند.

وی افزود: برگزاری دوره آموزشی آگاه‌سازي و آموزش به تعداد 654 نفر و با اعتبار   32 میلیون و 100 هزار تومان از اقدامات فرهنگی کمیته امداد بوده است.

محمدی ارائه خدمات به  200 نفر از دانش‌آموزان و دانشجويان را از دیگر اقدامات فرهنگی برشمرد و گفت: پرداخت کمک هزینه‌های تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان از اقدامات کمیته امداد به منظور کمک به ادامه تحصیل دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت است.

وی با اشاره به اینکه از وظایف مشاوران کمیته امداد راهنمایی و هدایت مددجویانی است که در شرایط نامناسب روانی و عاطفی قرار دارند و می توانند با بهره‌گیری از کمک های مشاوره به توانمندی روحی و معنوی برسند ، گفت : مددجویان کمیته امداد استان همچنین از خدمات مشاوره فردی و گروهی در بخش‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ، فضای مجازی ، اعتیاد ، مهارت‌های زندگی ، سبک فرزندپروری ، شرایط ازدواج موفق ، آشنایی با عوامل موثر ازدواج و تحکیم بنیان خانواده بهره‌مند شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار