جانبازان بصیر استان مرکزی به مسابقات ورزشی کشوری اعزام می‌شوند

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از اعزام جانبازان بصیر استان مرکزی به ششمین دوره مسابقات ورزشی کشوری گلبال و شنا خبرداد
کد خبر: ۷۹۲۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶ 28 October 2019

جانبازان بصیر استان مرکزی به مسابقات ورزشی کشوری اعزام می‌شوند

محمدرضا گرجی ضمن اعلام این خبر و با تأکید بر توسعه فعالیت‎های ورزشی درمیان جانبازان افزود: به منظور ارتقاء سطح سلامت جسمی و روانی و توانمندی‌های فنی و ورزشی جامعه هدف، ایجاد زمینه برای ورزش‌های رقابتی و سازمان یافته با توجه به قوانین مربوطه، شناساندن توانمندی‌های جامعه هدف در محیط‌های ورزشی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه  این دوره از مسابقات برگزار و جانبازان بصیر استان نیز به این مسابقات اعزام خواهند شد.
گرجی ادامه داد:این دوره از مسابقات در رشته  گلبال با حضور جانبازان نابینا و کم بینا در ۲ گروه دسته برتر و دسته یک و بصورت همزمان برگزار می‌گردد که در پایان مسابقات، ۲ تیم برتر گروه دسته یک به دسته برتر صعود می‌کنند و ۲ تیم آخر گروه دسته برتر به گروه دسته یک سقوط می‌نمایند.
گرجی  همچنین به چگونگی برگزاری مسابقات شنا اشاره و بیان کرد: مسابقات شنا ویژه جانبازان نابینای مطلق می‌باشد و به صورت انفرادی و در مواد ۵۰ متر آزاد و ۵۰ متر قورباغه برگزار می‌گردد.
گرجی درپایان افزود: امید می‎رود با برگزاری این مسابقات به ایجاد روحیه و تقویت بنیه جسمی و روحی جانبازان و خانواده‎هایشان کمک کرده باشیم.
گفتنی است ۱۰ نفر از ورزشکاران بصیر استان مرکزی به این مسابقات اعزام می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار