استان همدان جزء سه استان امن و برتر کشور/ ملایر رتبه اول استان در کاهش جرائم

فرمانده انتظامی و رئیس پلیس فتای شهرستان ملایر ضمن عرض تسلیت به مناسبت دهه پایانی ماه صفر، وفات رسول اکرم (ص) و امام رضا (ع) اظهار داشت: استان همدان در ۶ ماهه اول سال جزء سه استان امن و برتر کشور می‌باشد.
کد خبر: ۷۹۱۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ 26 October 2019

فرمانده انتظامی و رئیس پلیس فتای شهرستان ملایر ضمن عرض تسلیت به مناسبت دهه پایانی ماه صفر، وفات رسول اکرم (ص) و امام رضا (ع) اظهار داشت: استان همدان در ۶ ماهه اول سال جزء سه استان امن و برتر کشور می‌باشد.

به گزارش تابناک همدان از ملایر، سرهنگ محمد باقر سلگی در نشست با فعالین فضای مجازی افزود: من اعتقاد دارم جنگ ما جنگ نرم است و افسران این جنگ فعالین فضای مجازی و خبرنگاران می‌باشند.

وی عنوان کرد: در حوزه امنیت ما می‌توانیم امنیت را برقرار کنیم، ولی در حوزه روانی تلاش‌های فعالان فضای مجازی را می‌طلبد.

فرمانده نیروی انتظامی ملایر با اشاره به انتخابات پیش رو گفت:انتخابات وضعیت بسیار حساسی دارد، یک ماموریت بزرگی برای همه ما است، باید کاری کنیم که مردم مثل همیشه حضور حداکثری را در پای صندوق‌های رای داشته باشند.

وی افزود:این مهم را فعالین حوزه فضای مجازی باید به خوبی مدیریت کنند.

سلگی با اشاره به کاهش جرائم در سه ماهه گذشته و نسبت به سال گذشته خاطر نشان کرد:در مهرماه امسال ۴۱ درصد در حوزه سرقت و بالای ۳۵ درصد کاهش نزاع و درگیری داشته ایم که این نشان فرهنگ بالای مردم شهرستان است.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی باید اقداماتی در شان و طراز مردم شهرستان ملایر انجام دهد.

فرمانده نیروی انتظامی ملایر در مورد مزاحمت‌های تفرجگاه‌های شهرستان بیان کرد: امنیت تفرجگاه‌ها از الویت‌ها و دغدغه ما است که در ظرف سه ماه ۳۰ نفر دستگیر شده اند.

سرهنگ سلگی با اشاره به تعامل خوب دستگاه قضایی شهرستان ملایر با نیروی انتظامی اضافه کرد: برای این مزاحمین حبس از ۵ تا ۱۰ سال و تبعید در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه گفت: در حوزه‌های مختلف مواد مخدر شهرستان پاکسازی صورت گرفته و در بحث کشفیات در حد کلان افزایش داشته ایم و در مورد خورده فروشی هم برخورد قاطع خواهیم داشت.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر هشدار داد و تاکید کرد:ماموران پلیس سوار خودشان باید اول قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا الگو برای مردم باشند.

وی اظهار امیدواری کرد و گفت:نگاه ما به جامعه نگاهی فرهنگی و تربیتی است ما نگاه چکشی و برخوردی نداریم.

سلگی اظهار کرد: جوانان ما آینده سازان این نظام هستند و تمام توفیقاتی که امروزه نیروی انتظامی دارد با همکاری مردم بوده است و افتخارمان خدمتگزاری به مردم و در کنار آنها بودن است.

وی از همشهریان ملایری درخواست کرد: در صورت بروز تخلفات با سامانه‌های اطلاع رسانی پلیس با شماره‌های ۱۱۰، ۱۱۶، ۱۹۷ ۱۲۸، ۱۳۰ تماس حاصل فرمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار