بالابر پیشرفته 55 متری، وارد ناوگان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تبریز شد

همزمان با ورود 157 دستگاه از انواع ماشین‌آلات مکانیزه به مجموعه خدمات شهری، بالابر 55 متری پیشرفته، ویژه امداد و نجات، به ناوگان خدمات ایمنی و آتش‌نشانی شهرداری تبریز اضافه شد.
کد خبر: ۷۹۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴ 18 August 2015
به گزارش خبرنگار ما ، این بالابر پیشرفته با در نظر داشتن رویکردهای بلند مرتبه‌سازی در روند ساخت‌و‌ساز و احتمال وقوع حریق در واحدهای مرتفع مسکونی، مورد توجه شهرداری تبریز قرار گرفته و با هزینه 38 میلیارد ریال خریداری شده است.

بالابر 55 متری، با قابلیت چرخش 360 درجه و ذخیره اولیه 3 هزار لیتر آب، علاوه بر امکان استفاده در ارتفاع مشخص، قادر است در عمق 23 متری نیز به اجرای عملیات امداد و نجات بپردازد.

گفتنی است پیش از این ناوگان آتش‌نشانی شهرداری تبریز از بالابر 53 متری نیز برخوردار بوده‌است؛ با این حال، استحکام، موتور مجهز و مقاوم و همچنین مزیت‌های خاص ایمنی، امدادرسانی و نجات، از ویژگی‌‌های کم‌نظیر بالابر جدید به شمار می‌رود

با ورود این مجموعه پیشرفته و کم نظیر خودرویی، به ناوگان خدمات شهری شهرداری تبریز، برنامه‌های جامع تنظیف، نمک‌پاشی، جمع‌آوری آب‌های سطحی و انتقال پسماند، با تحول چشمگیر در سرعت و کیفیت، همراه خواهد بود.

فاز اول طرح جامع سازمان خودرویی شهرداری تبریز با هزینه‌ای بالغ بر 220 میلیارد ریال، اجرا شده و از حرکت‌های کم‌نظیر و تحول آفرین شهرداری تبریز در تجهیز ناوگان خودرویی حوزه خدمات شهری به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار