برگزاری جشنواره رسانه،نظم وامنیت عمومی

دومین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۷۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷ 25 February 2015

 

به گزارش فارس ،  دومین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی در همدان برگزار شد.

دبیر برگزاری این جشنواره با بیان اینکه فراخوان جشنواره از خردادماه اعلام شد، اظهار کرد: حدود هفت ماه تبلیغات برای برگزاری این جشنواره در سطح استان انجام شد.

علیرضا خزایی افزود: نقش رسانه در انتقال اخبار و فرهنگ‌سازی در زمینه‌های مختلف اجتماعی بسیار اهمیت دارد که باید آن را جدی گرفت.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات محلی برای این جشنواره در سطح استان انجام شده است، تصریح کرد: هزار پوستر تبلیغاتی این جشنواره تهیه و برای سازمان‌های دولتی و خبرگزاری‌ها ارسال شده است.

دبیر جشنواره بیان داشت: بیش از 500 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد، در مرحله نخست 180 اثر انتخاب و در داوری نهایی 9 اثر به عنوان آثار برگزیده از سوی هیتت داوران انتخاب شد.

وی با بیان اینکه جشنواره در سه بخش،‌ خبر، مصاحبه و گزارش برگزار شد، افزود: در بخش خبر آثار مریم قاسمی، سمیه مظاهری، وحید صیفی به عنوان اثر برتر انتخاب شد.

خزایی ادامه داد: آثار حمید نصرتی‌قانع، مهدی سهرابی، اسدالله عقیلی اصغر در بخش مصاحبه و آثار علیرضا جهانگیری و زهرا ذوالفقاری در بخش گزارش جزء آثار برگزیده انتخاب شدند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بیان داشت: امروزه اقداماتی که در راستای پیشگیری اجتماعی انجام شده، افزایش 18 درصدی رضایتمندی مردم را در پی داشته است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار