ارتقاء شاخص های علمی و فرهنگی دانشگاه آزاد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال از ارتقای شاخص های علمی و فرهنگی در این واحد علمی خبر داد.
کد خبر: ۷۷۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶ 16 August 2015
به گزارش ایرنا ، حجت الله درخشان روز یکشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران خلخال افزود: به لحاظ استفاده از فضای تحصیلی بسیار مناسب و بهره گیری از توان علمی اساتید دانشگاه های تهران در دانشگاه آزاد اسلامی خلخال شاخص های تحصیلی در این دانشگاه با دانشگاه های بزرگ و تراز اول کشور برابری می کند.
او از دانشگاه آزاد اسلامی خلخال به عنوان بزرگترین واحد دانشگاهی منطقه جنوب استان اردبیل یاد کرد و گفت: بیش از80 رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا با استفاده از ظرفیت علمی 150 نفر از اعضای هیات علمی دایم و حق التدریس در این دانشگاه تدریس می شود.
درخشان بیان کرد: از آغاز فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی خلخال از سال 1370 تاکنون بیش از 12 هزار دانشجو در مقاطع تحصیلی مختلف از این مرکز علمی فارغ التحصیل شده اند.
وی همچنین از اجرای طرح ارتقای سطح علمی کارکنان دولت و فراهم کردن زمینه ادامه تحصیلات عالی کارکنان ادارات خلخال در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و افزود: این طرح برای اولین بار با هدف تسهیل ادامه تحصیل کارکنان دولت اجرا می شود و شهریه دریافتی از متقاضیان
به صورت اقساط و تمام قسط خواهد بود.
او در بخش دیگری از سخنان خود خبرنگاران را پل ارتباطی محکم برای ارتباط مردم و مسوولان دانست و اظهار کرد: خبرنگاران با حضور در صحنه های تلخ و شیرین جامعه و انعکاس رویدادهای مختلف اجتماعی همواره با انواع مشکلات جامعه درگیر بوده و با انعکاس آن به افکار عمومی و مسوولان جامعه را از رخدادهای روزانه مطلع می کنند.
درخشان افزود: بسیاری از مسائل و مشکلات اجتماعی که بر مسوولان پوشیده است از طریق اطلاع رسانی خبرنگاران برای افکار عمومی روشن و این کار زمینه رسیدگی به مشکل و اصلاح امور از سوی مسوولان ذیربط را فراهم می کند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی خلخال با بیان این که توسعه علمی زیربنای توسعه سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی هر منطقه است گفت:
توسعه علمی خلخال نیز مستلزم همکاری تنگاتنگ خبرنگاران و اصحاب رسانه های جمعی با مسوولان دانشگاه های این شهرستان است.
وی همچنین از برگزاری همایش رویکردهای نوین مدیریت و جشنواره کارآفرینی در دانشگاه آزاد اسلامی خلخال در سال جاری خبرداد و افزود:
انتظار از خبرنگاران همکاری در پوشش و انعکاس برنامه های علمی این دانشگاه با هدف توسعه علمی منطقه است.
وی به مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی خلخال در بحث تولید عسل این شهرستان اشاره کرد و گفت: خلخال از قطب های بزرگ تولید عسل در استان اردبیل است و ورود دانشگاه به این موضوع و انجام تحقیقات گسترده در زمینه افزایش کیفیت و کمیت تولید عسل و نیز تایید عسل تولیدی زنبورداران توسط این مرکز علمی موجب افزایش فروش و رونق اقتصادی منطقه از محل فروش عسل خواهد شد.
در این مراسم از خبرنگاران خلخال تجلیل شد.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار