اعلام برنامه‌های استانداری البرز در هفته دولت

کد خبر: ۷۷۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹ 16 August 2015

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری البرز از آغاز برنامه‌های هفته دولت از یکم شهریورماه خبر داد.

قباد نعمتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، با بیان اینکه برنامه‌های هفته دولت در استان البرز از یکم شهریور شروع می‌شود، گفت: هم اکنون برنامه‌های مختلفی برای این هفته تدوین شده است که البته باید به تایید نهایی برسد.

نعمتی خاطرنشان کرد: روز اول شهریور استاندار و مدیران کل استان البرز با حضور در مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی با آرمانهای امام راحل تجدید میثاق خواهند کرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز افزود: در طول ایام هفته دولت، استاندار به همراه دیگر مسئولین استانی در شهرستان‌های استان حضور خواهند یافت و با حضور در گلزار شهدای هر شهرستان به تجدید میثاق با شهدا خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: علاوه بر این دیدار با خانواده شهدا، خانواده‌های موفق تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و نشست کوتاه با مردم شهرستان‌ها نیز در طول ایام هفته دولت در البرز اجرا خواهد شد.

نعمتی اظهار کرد: در پایان دیدار از هر شهرستان، جلسه شورای اداری استان با حضور استاندار، معاونین و مدیران کل در همه شهرستان های استان برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز گفت: علاوه بر برنامه‌های فوق در هفته دولت، نشست استاندار با نخبگان علمی، احزاب، سازمان های مردم نهاد، اهالی فرهنگ و هنر و فعالین اقتصادی نیز مد نظر قرار گرفته است.

نعمتی افزود: در روز پایانی هفته دولت نیز نشست خبری استاندار با رسانه‌های البرز برگزار خواهد شد.

وی در پایان یادآورشد:جزییات برنامه‌های تدوین شده پس از تایید نهایی به اطلاع عموم رسانده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار