۴۰۱ خانوار زندانی تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی: هم‌اکنون ۴۰۱ خانوار زندانی تحت حمایت کمیته امدادخراسان شمالی هستند.
کد خبر: ۷۶۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ 13 July 2019

مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: از مجموع ۴۰۱ خانوار زندانی ۲۶ خانوار در اسفراین، ۱۶۵ خانوار در بجنورد، ۹۵ خانوار در شیروان، ۴۵ خانوار در راز و جرگلان،۱۴ خانوار در فاروج،۳۴ خانوار در مانه و سملقان، ۱۱ خانوار در جاجرم و ۱۱ خانوار زندانی نیز در گرمه تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

الهی راد افزود: ۳۸ درصد از خانوار‌های زندانی تحت حمایت این نهاد ساکن مناطق روستایی و ۶۲ درصد آنان نیز در مناطق شهری ساکن هستند.

وی خاطرنشان کرد: ۴۱ مورد خدمات مسکن در قالب ساخت، تعمیرات و انشعابات به خانوار‌های زندانی تحت حمایت این نهاد ارائه‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی ارائه ۷۰ مورد خدمات مشاوره‌ای و ۳۰۰ مورد خدمات فرهنگی در قالب اعزام به اردو‌های زیارتی و دوره‌های آموزشی را از سایر خدمات ارائه‌شده به این خانوار‌ها برشمرد و افزود: ۷۲۰ مورد خدمات بهداشتی و درمانی، ۵۶۰ مورد خدمات خاص و ۱۵ مورد کمک‌هزینه جهیزیه نیز به خانوار‌های زندانی تحت حمایت این نهاد پرداخت‌شده است.

در چند سال اخیر دو هزار و ۲۶۷ خانوار زندانی از خدمات این نهاد بهره‌مند شده‌اند، که در سال گذشته ۱۰۰ مورد تسهیلات اشتغال‌زایی برای توانمندسازی این خانوار‌ها به آن‌ها اعطاشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار