راه اندازی کمیته خاص نقاط حادثه خیز در فارس ضروری است

راه اندازی کمیته خاص نقاط حادثه خیز با توجه به شناسایی ۱۷۰ نقطه حادثه خیز در استان فارس ضروری است.
کد خبر: ۷۴۷۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸ 23 May 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در نشست ستاد فرهنگی و اجتماعی مدیریت و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در شیراز گفت: وجود ۱۷۰ نقطه حادثه خیز در استان می‌تواند عامل بروز حوادث متعدد جاده‌ای باشد و دلیل موجهی برای ایجاد کمیته خاص نقاط حادثه خیز در استان است.

سید احمد احمدی زاده افزود: سوانح جاده‌ای و تصادف‌های رانندگی در استان در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ بیش از ۲۱ درصد کاهش داشته است.
وی تصریح کرد: بخش بزرگی از آسیب‌های اجتماعی در اثر سوانح جاده‌ای و حوادث رانندگی ایجاد می‌شود که علاوه بر ایجاد هزینه برای دولت، پیامد‌های امنیتی نیز به دنبال دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهارداشت: باید در حوزه پیش بینی و پیشگیری از حوادث، ورود مثبت و موثری داشته باشیم و بدون تردید این مساله موجب کاسته شدن از تلفات جانی و خسارت‌های مالی خواهد شد.
احمدی زاده، با اشاره به فعالیت شورای ترافیک، کمیته ایمنی ترافیک، کمیته‌ها و کارگروه‌های متعدد در زمینه ساماندهی مسایل ترافیکی گفت: باید از موازی کاری اجتناب شود و همه مجموعه‌ها به شکل متمرکز عمل کنند و مشکلات حوزه ترافیک را در قالب یک کمیته واحد مورد بررسی قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار