تودیع و معارفه ای در سکوت خبری!

تغییر مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه در سکوت خبری و عدم حضور اهالی فرهنگ و هنر برگزار شد.
کد خبر: ۷۴۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶ 10 August 2015
به گزارش تابناک  نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، تغییر مدیریت‌ها یکی از حقوق مدیران جدید وزارتخانه و ادارات کل استانی است تا مدیران میانی هماهنگ با سیاست‌‌های دولت جدید در اجرای برنامه‌های ابلاغی فعالیت کنند.

لزوم برگزاری مراسم تودیع و معارفه برای مدیران توانمند

هر‌چند ماهیت تغییر در انتقال دولت‌ها موضوعی پذیرفته شده است، ولی برگزاری مراسم تودیع و معارفه به‌منظور تقدیر از فعالیت‌های انجام شده و معرفی مدیر جدید به کارکنان و فعالان عرصه مورد نظر منطقی و مناسب به‌نظر می‌رسد
با نگاهی بر فعالیت‌های دو سال میثم قربانی رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه، برخی از عملکرد او در احیای انجمن‌های فرهنگی و هنری، برگزاری برنامه‌های مناسبتی و تعامل مناسب با ادارات و نهاد‌ها و انجام برنامه‌های مشترک قابل تقدیر بوده است.

مدیر بدون تودیع فرهنگ ارشاد اسلامی سوادکوه

برگزاری مراسم معرفی سید‌یوسف موسوی‌شیخ که ریاست پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جویبار را به‌عهده داشت و با حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و با حضور معاون قرآن و عترت و مسئول حراست و مدیر روابط عمومی این اداره‌کل و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به سرپرستی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه و سوادکوه‌شمالی منصوب شد.
جامعه فرهنگی و هنری با حساسیت ذاتی خود دارای روحیه خاصی است که توجه به ظرایف اداری و رفتاری را دو‌چندان می‌کند که این ظرایف در معارفه سرپرست ارشاد شهرستان سوادکوه مورد توجه قرار نگرفت.
هر‌چند قول برگزاری مراسم جامعه فرهنگی و هنری سوادکوه با مسئول جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تقدیر از تلاش‌های مدیر سابق این اداره بیان شده است، ولی نقد موضوع را در اولین روز حضور مسئول جدید و معرفی به مسئولان و مخاطبان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد بودیم و نسیه برگزاری چنین مراسمی باعث ابهام در کارنامه دو سال گذشته و ضعف اداری و در اولین قدم رئیس جدید تلقی می‌شود.
معرفی در جلسه شورای اداری شهرستان سوادکوه هر چند اقدام لازم برای تقویت تعامل بین ادارات و نهاد‌ها بوده است، ولی جامعه فرهنگی و هنری علاقه‌مندند تا برای آگاهی از وضعیت کنونی فرهنگ و هنر شهرستان و برنامه‌های محوری جدید در جلسه متمرکزی با حضور آنها تبیین شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار