ساماندهی معتادین متجاهر کرمانشاه در ایام نوروز

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: معتادین متجاهر در ایام نوروز ساماندهی خواهند شد.
کد خبر: ۷۱۹۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶ 26 February 2019

به گزارش تابناک به نقل از مهر،علی شمشیری اظهار داشت: درصدد تشکیل جلسه با دستگاه های ذی ربط در حضور استاندار برای جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر در ایام نوروز هستیم.

به گفته شمشیری، در این بازه زمانی دستگاه های ذی ربط باید علاوه بر وظایف ذاتی خود به طور ویژه نیز به ساماندهی معتادین متجاهر به عنوان کاری فوق العاده بپردازند.
وی با تاکید بر اینکه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نیز بر برنامه ریزی های انجام شده نظارت و آن ها را پیگیری می کند، افزود: سپاه و بسیج ظرفیت و توانمندی بسیار بالایی در ساماندهی معتادین متجاهر دارد که درصدد بهره گیری از ظرفیت آنها هستیم.

به گفته دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه، با ورود سپاه به عرصه جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر شاهد انجام اقدامات بسیار مثبتی خواهیم بود.
وی بیان کرد: اگرچه درمان رایگان معتادین در بسیاری از خانواده ها بر اساس قانون پذیرفتنی نیست با این حال معتادین تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی با دستور مقام قضایی تحت درمان رایگان قرار می گیرند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: همچنین مرکز صیانت و اشتغال معتادین بهبود یافته ظرفیتی بزرگ است که درصدد بهره گیری از آن هستیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار