رشد ۵۰ درصدی جذب سواد آموز در فارس

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش فارس گفت: جذب سوادآموزان فارسی در سه دوره آموزشی ۵۰ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۷۰۷۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ 24 January 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:بهزاد نوروزی چگینی معاون سواد آموزی آموزش و پرورش فارس در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی منطقه ارژن با اشاره به رشد ۵۰ درصدی جذب سواد آموز در سه دوره آموزشی بیان کرد: آموزش دهندگان نقش تعیین کننده‌ای در جذب و آموزش سواد آموزان و ارتقاء جایگاه سوادآموزی دارند.

وی تصریح کرد: در همین راستا ۳۳ دستگاه و نهاد با آموزش و پرورش در زمینه سوادآموزی تفاهم نامه همکاری امضا کرده اند که انتظار می‌رود این نهاد‌ها و ادارات همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش فارس در شورای پشتیبانی منطقه ارژن نقش آموزش دهندگان در جذب، آموزش و نگهداشت سوادآموزان نقشی بسزا و تعیین کننده دانست و افزود: انتظار می‌رود دستگاه‌های دیگر نیز با اتخاذ سیاست‌ها و روش‌های تشویقی و حمایتی در زمینه نگهداشت سوادآموزان ایفای نقش کنند، زیرا استان در زمینه جذب موفق بوده و ا. باید از هر روش و گام مثبتی برای نگهداشت مخاطبان سوادآموز استفاده کنیم.

نوروزی چگینی یکی از نیاز‌های اصلی سوادآموزی منطقه ارژن را تأسیس مرکز یادگیری محلی برشمرد و اظهار کرد: مراکز یادگیری محلی فرصتی مناسب برای همگام کردن آموزش و مهارت در بالا بردن سطح دانش فردی و اجتماعی سوادآموزان است.

همچنین قائدی شهردار منطقه ارژن تاکید کرد: در راستای اتخاذ سیاست‌های تشویقی، شهرداری آماده است تا به سوادآموزان موفق در اخذ مجوز ساختمانی تخفیف دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار