با حضور جمعی از مسئولین و شخصیت های ملی و استانی:

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولین و شخصیت های ملی و استانی در تالار شهید آوینی قم برگزار شد.
کد خبر: ۷۰۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵ 01 August 2015
به گزارش تابناک قم، این مراسم با حضور آیت الله سعیدی امام جمعه قم و تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س)، سید عباس صالحی معاون امور فرهنگی، حسین نوش آبادی معاون حقوقی و پارلمانی و محمد مهدی احمدی مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و اهالی فرهنگ و هنر استان در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد.

در این مراسم از خدمات 15 ماهه حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا ایزدپناه تقدیر و حجت الاسلام والمسلمین عباس دانشی به سمت مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم منصوب شد.

در ابتدای این مراسم مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و پس از آن مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به ایراد سخن پرداختند.

در پایان حکم مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم قرائت شد و از مدیر سابق با اهدای لوح و هدیه ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر و قدردانی شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار