3 اختراع چهارمحال و بختیاری در جشنواره رویش زردکوه برگزیده شد

تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری گفت: از بین 10 استان شرکت کننده در جشنواره منطقه ای اختراعات و ابتکارات رویش زاگرس و زردکوه، 3 اختراع این استان برگزیده شدند.
کد خبر: ۶۹۹۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ 05 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- مجتبی بنیادیان با اعلام این خبر افزود: بعد از داوری اولیه 88 اختراع برای حضور در جشنواره پذیرفته شد که بیشتر آنها از استان‌های ایلام، چهارمحال و بختیاری، کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، اصفهان، قم، مرکزی و یزد بود.
وی ادامه داد : پس از داوری حضوری و نهایی از این میان، 11 اختراع به عنوان اختراع تایید شده سطح 3 از طرف بنیاد ملی نخبگان شناخته شد.
بنیادیان تصریح کرد: 7 اختراع از چهارمحال و بختیاری در بخش داوری این جشنواره شرکت کردند که در نهایت از این تعداد 3 اختراع مورد تایید هیات داوران جشنواره قرار گرفت.
رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این جشنواره در 13 محور مهندسی الکترونیک و کنترل، برق قدرت، کامپیوتر و IT، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، شیمیریال نفت، گاز و پتروشیمی، مهندسی پلیمر، مهندسی مواد و متالوژی، کشاورزی،صنایع غذایی، پزشکی و تجهیزات پزشکی و علوم دارویی برگزار شد.
بنیاد ملی نخبگان با هدف رونق بخشیدن به فضای ابتکار، انگیزه بخشیدن به جوانان و شناسایی اختراع های برگزیده، تسهیل در مسیر آنها به منظور رسیدن به محصولی دانش بنیان، تکمیل چرخه نوآوری و تبدیل دارایی های فکری به ثروت، اقدام به برگزاری جشنواره های منطقه ای رویش در طول سال می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار