ثبت‌نام بیش از 200 نفر از نخبگان جامعه کار و تولید چهارمحال و بختیاری در جشنواره امتنان

تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: سی‌امین جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید به منظور شناسایی و تجلیل از نیروهای کار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۹۳۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵ 20 December 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سید حفیظ‌الله فاضلی با اعلام این خبر، اظهار کرد: جشنواره امتنان در سه مرحله کارگاهی، استانی و کشوری برگزار خواهد شد که این فرایند در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات انجام می‌شود و کمیته فنی استانی پرونده‌هایی را که نمره بالاتری بر اساس شاخص‌های طرح ابتکار، اختراع، خلاقیت و نوآوری کسب کردند را به عنوان کارگر نمونه استانی انتخاب می‌کنند.
وی افزود: ارائه شیوه‌های نوین در کار یا اختراع، ابتکار، اصلاح، تکمیل، راه‌اندازی سیستم‌ها، تجهیزات، ابتکار و نوآوری در زمینه افزایش بهره‌وری راندمان تولید یا کاهش ضایعات، رعایت شئونات اسلامی و اصول اخلاقی متضمن رعایت حقوق مشتریان، همکاران و کارفرما و تلاش در جهت ارتقاء مهارت‌های شغلی، انتقال دانش و تجربیات به همکاران از معیارهای انتخاب کارگران و گروه‌های کار نمونه است.
فاضلی هدف از برگزاری جشنواره امتنان را رشد، شکوفایی و بالندگی هر چه بیشتر نیروی انسانی و بروز استعدادها و خلاقیت آن‌ها در محیط کار و تولید برشمرد و تصریح کرد: گسترش و تعمیق جایگاه کار و سازندگی در واحدهای تولیدی و خدماتی، ایجاد بستر مناسب در بالندگی نیروی انسانی، حفظ و صیانت از نیروی کار، تشویق و ترغیب واحدهای تولیدی و خدماتی به سرمایه‌گذاری، توسعه شغلی، تقویت و تعمیم هر چه بیشتر فرهنگ خودباوری و خوداتکایی در محیط کار از دیگر اهداف این جشنواره است.
وی با اشاره به اینکه زمان ثبت‌نام در این جشنواره از شش آبان‌ماه تا 15 آذرماه بوده است، بیان کرد: از چهارمحال و بختیاری تاکنون بیش از 200 نفر از جامعه کار، تولید و تعاون در سه بخش کارگر نمونه، گروه کار نمونه و واحد نمونه ثبت‌نام کردند.
فاضلی خاطرنشان کرد: مرحله داوری این جشنواره تا 10 دی‌ماه ادامه دارد که هفت شرکت‌کننده به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار