معاون فرماندار تفت تاکید کرد؛

ضرورت اطلاع رسانی و تبلیغات با روش‌های نوین

معاون فرماندار تفت گفت: در اطلاع‌رسانی و تبلیغات در جامعه امروز باید از ابزار‌ها و روش‌های نوین استفاده کرد.
کد خبر: ۶۸۹۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ 12 December 2018

سعید پرویزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت در بازدید از واحد‌های اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان گفت: اداره تبلیغات اسلامی به‌عنوان یکی از نهاد‌های فرهنگی کشور، دارای جایگاه و ظرفیت‌های خوبی جهت انجام فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی است که باید از این ظرفیت استفاده کرد.
معاون فرماندار تفت ضمن برشمردن ویژگی‌های نسل جدید و اشاره به شرایط کنونی جامعه ایرانی و جهانی، بر ضرورت استفاده از ابزار‌های نوین ارتباطی توسط سازمان تبلیغات اسلامی برای اطلاع‌رسانی دینی و فرهنگی تاکید کرد و افزود: امروزه با توجه به گستردگی و تنوع ابزار‌های ارتباطی، باید در مقابله با هجمه دشمنان و معاندین، تلاشی گسترده، نگاهی همه‌جانبه، بینشی وسیع، انسان‌هایی مجرب و کارآزموده به همراه دانش، هنر و فن‌آوری نوین روز به کار گرفته شود.
پرویزی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ، بر اطلاع‌رسانی گسترده دستاورد‌های نظام تأکید و خواستار برنامه‌ریزی مدون و به‌کارگیری کلیه ظرفیت‌ها در این راستا شد.
وی تصریح کرد: تقویت حضور مردم در عرصه‌های فرهنگی و دینی با آثار و برکات فراوانی همراه است و انتظار می‌رود با گسترش فعالیت اداره تبلیغات اسلامی شاهد تحولات فرهنگی در شهرستان تفت باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار