مدیر حج و زیارت استان قزوین خبر داد:

ثبت نام ۴ هزار و ۵۰۰ زائر قزوینی برای شرکت در مراسم اربعین

مدیر حج و زیارت استان قزوین گفت: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ نفر برای شرکت در مراسم پیاده روی بزرگ اربعین ثبت نام کرده اند.
کد خبر: ۶۶۷۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ 14 October 2018

ثبت نام ۴ هزار و ۵۰۰ زائر قزوینی برای شرکت در مراسم اربعین

علیرضا کلانتری مدیر حج و زیارت استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک قزوین، اظهار کرد: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ نفر برای شرکت در مراسم پیاده روی بزرگ اربعین در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.

این مسئول با بیان اینکه از این تعداد ۳ هزار و ۵۰۰ نفر گذرنامه دریافت کرده اند، گفت: هزینه دریافت روادید با احتساب پوشش‌های بیمه‌ای و خدمات درمانی به ۲۳۴ هزار و ۸۷۵ هزار تومان کاهش یافت.

کلانتری با تاکید بر اینکه موضوع کاهش هزینه روادید باید اطلاع رسانی شود تا علاقمندان بیشتری ثبت نام کنند، افزود: ما به التفاوت افرادی که با قیمت‌های قبلی ثبت نام کرده اند پس از اربعین حسینی از طریق شعب بانک ملی به آنان مسترد خواهد شد.

وی همچنین درخصوص ویزای ارزان قیمت و تقلبی خارج از سامانه نیز به متقاضیان سفر هشدار داد و تصریح کرد: زائران برای ثبت‌نام شرکت در مراسم اربعین فقط می‌توانند از طریق سامانه سماح اقدام کنند و مردم فریب افراد سودجو که وعده ارائه روادید (ویزا) خارج از نوبت می دهند را نخورند.

مدیر حج و زیارت استان قزوین یادآور شد: در سال گذشته ۲۵ هزار زائر از استان قزوین برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی (ع) به عتبات عالیات مشرف شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار