طوفان و گرد و خاک شدید در نوار شرقی استان خراسان رضوی

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طوفان و گرد و خاک شدید امروز و فردا مهمان مناطق نوار شرقی استان خراسان رضوی می‌باشد.
کد خبر: ۶۶۴۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰ 06 October 2018

به گزارش تابناک : یحیی قائنی پور گفت: پیش بینی می‌شود طی امروز و فردا در شهر‌های تربت جام، تایباد، خواف، صالح آباد و در بدترین حالت سرخس شاهد طوفان و گرد و خاک شدید باشیم که این گرد و خاک تا شروع بارندگی‌ها ادامه خواهد داشت.

وی با توجه به اینکه سامانه ناپایدار بارش زا از روز جمعه وارد استان شده ادامه داد: این سامانه امروز گسترش پیدا خواهد کرد و شاهد بارش‌های رگباری توام با رعد و برق در مناطق مستعد بارش و در اواخر وقت امروز شاهد کاهش محسوس دما (بین ۱۳ تا ۱۵ درجه نسبت به روز جاری) در استان به خصوص نواحی سردسیر و کوهستانی خواهیم بود.

قائنی پور با اشاره به اینکه طبق مدل‌های پیش بینی بیشترین حجم بارش‌ها در شهرستان‌های درگز، قوچان، چناران، کلات، شمال سبزوار، نیشابور، ارتفاعات تربت حیدریه و بینا لود، فریمان، کاشمر و همچنین مشهد مقدس می‌باشد افزود: با توجه به رگباری بودن بارش‌ها امکان وقوع آبگرفتگی معابر در شهرستان‌ها و سیلابی شدن مسیل‌های استان در فاصله زمانی امروز تا ظهر فردا وجود دارد.

گفتنی است: هم اکنون شاهد طوفان و گرد و خاک شدید در جاده سرخس مشهد حدفاصل روستای گنبدلی هستیم که انتظار می‌رود از رانندگان محترم جوانب احتیاطی را مد نظر قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار