قیمت مرغ ۹۰۰۰ تومان شود، عرضه مرغ منجمد را متوقف می‌کنیم

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه از توزیع ۶۱۸ تن مرغ منجمد طی یک ماه اخیر در استان خبر داد و گفت: زمانی که قیمت مرغ گرم در بازار به ۹ هزار تومان برسد عرضه مرغ منجمد را محدود و متوقف خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۵۱۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹ 04 September 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،اسماعیل پرویزی‌فر ، با اشاره به شروع توزیع مرغ منجمد با قیمت هر کیلو 6750 تومان از هفتم مرداد، اظهار کرد: طی یک ماه اخیر حدود 618 تن مرغ منجمد در استان توزیع شده است.

وی تعداد مراکز عرضه مرغ منجمد را 66 مرکز اعلام کرد و افزود: عرضه مرغ منجمد علاوه بر مرکز استان، در شهرستان‌ها و حتی برخی مراکز بخش‌ها نیز صورت گرفت.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه میانگین عرضه روزانه مرغ منجمد را 30 تن اعلام کرد و ادامه داد: در برخی روزها تا 50 تن هم عرضه کردیم.

پرویزی‌فر از کاهش قیمت مرغ در بازار یاد کرد و گفت: تا زمانی که قیمت مرغ به حدود 9 هزار تومان برسد عرضه مرغ منجمد ادامه پیدا خواهد کرد.

وی گفت: عرضه مرغ منجمد باید تا زمانی ادامه پیدا کند که به مرغداران آسیب نزند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه افزود: در صورتی که نیاز باشد ذخایر کافی برای عرضه مجدد مرغ منجمد داریم.

پرویزی‌فر همچنین از توزیع 54 تن گوشت گوسفندی گرم در پنج مرحله از 14 مرداد خبر داد و اظهار کرد: توزیع گوشت قرمز گوسفندی هفته‌ای 13.5 تن بود که رقم قابل توجهی است.

وی با بیان اینکه عمده توزیع گوشت قرمز در شهر کرمانشاه بوده، افزود: تلاش می‌کنیم توزیع را دو بار در هفته و در سطح شهرستان‌ها نیز ادامه دهیم.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار