مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم خبر داد

افتتاح دو طرح عمرانی در شهرک‌های صنعتی قم

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: پل شهرک شهاب و طرح آبرسانی به شهرک الغدیر، پس از هفته دولت افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۶۴۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ 29 August 2018

به گزارش تابناک قم،امیر طیبی نژاد اظهار کرد: پل شهرک شهاب و طرح آبرسانی به شهرک الغدیر، دو پروژه عمرانی در این شهرک‌ها است که پس از هفته دولت افتتاح خواهد و برای این پروژه‌ها حدود 15 میلیارد تومان هزینه شد.

وی ادامه داد: طرح آبرسانی شهرک صنعتی الغدیر چاه‌های آن در مجاورت چشمه شور است و مخازن سرچاهی دارد و آب آن تصفیه می شود، این طرح هشت کیلومتر خط انتقال و پمپاژ به مخزن اصل شهرک دارد تا برای واحدهای صنعتی در شهرک الغدیر قابل مصرف باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم افزود: تاکنون آب واحدهای شهرک صنعتی الغدیر تامین می‌شد، اما آب از طریق تانکر به شهرک انتقال پیدا می‌کرد و در مخازن تخلیه می‌شد و شهرک صنعتی الغدیر آب دار بود، طرح آبرسانی به این شهرک آماده بهره برداری است و برای این طرح حدود 7.5 میلیارد تومان هزینه شد.

طیبی نژاد افتتاح پل شهرک شهاب را موجب بهره برداری کامل از این شهرک دانست و تصریح کرد: یکی از دلایل عدم استقرار واحدهای صنعتی در این شهرک، راه ارتباطی بود، برای یک شهرک صنعتی باید راهی باشد که خودروهای سنگین مواد اولیه را برای واحدهای تولیدی بیاورند و همان خودروها محصول تولید شده را از شهرک خارج کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که تاکنون واحدهای تولیدی در شهرک شهاب مستقر نمی‌شدند، راه دسترسی این شهرک بود و با شناسایی این دلیل، طرح احداث پل شهرک شهاب اجرا شد تا این شهرک به جاده قدیم متصل شود و خودروهای سنگین بتوانند از طریق این پل وارد شهرک شهاب شوند و پل شهرک شهاب تقریبا آماده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار