امام جمعه موقت بوشهر:

همراهی بادولت درجهت اجرای اهداف نظام ضروری است

بوشهر: امام جمعه موقت بوشهر گفت: دولت به دنبال اجرای اهداف نظام است در همین ارتباط به جای تفرقه، حرمت شکنی و تهمت باید دولت را همراهی کرد هر چند نقد و مطالبه حق است.
کد خبر: ۶۴۶۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۶ 25 August 2018

بوشهر: امام جمعه موقت بوشهر گفت: دولت به دنبال اجرای اهداف نظام است در همین ارتباط به جای تفرقه، حرمت شکنی و تهمت باید دولت را همراهی کرد هر چند نقد و مطالبه حق است.

 حجت الاسلام حسین دشتی در خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت هفته دولت افزود: براساس تاکید رهبر معظم انقلاب در هربخش از جامعه باید عدالت اتفاق افتد در همین ارتباط کمک به دولت و دولتمردان در انجام وظایف ضروری است.
وی یادآورشد:باتوجه به اینکه قوه مجریه بیشترین و سنگین ترین وظایف را برعهده دارد قوای مقننه و قضائیه باید بعنوان دو بال قوی این قوه را همراهی کنند.
خطیب جمعه بوشهر با تاکید بر حفظ انسجام اجتماعی در جامعه اظهارداشت: مطابق قانون هریک از مسئولان وظایف مشخصی برعهده دارند و باید حدود قانونی خود را بشناسند و آن را رعایت کنند.
دشتی گفت:براساس قانون قوه قضائیه وظیفه برخورد با مفاسد، قوه مقننه وظیفه قانون گذاری و قوه مجریه وظیفه اجرای قوانین و سیاستگذاری کلی نظام برعهده رهبر معظم انقلاب است.
وی اظهارداشت: برهمین اساس رهبر معظم انقلاب جایگاه نظام در مقابله با مفاسد، عدالت، مقاومت، استکبارستیزی و سایر موارد دیگر را تعیین و مسئولان باید تنها در این خصوص مجری سیاستها باشند.
دشتی ادامه داد: مسئولان نباید با اظهار نظرهای مختلف و شخصی در رابطه با سیاست های کلی نظام در نشست های عمومی منجر به تعجب مردم شوند.
وی با اشاره به دهه ولایت گفت: امروز پرچم ولایت و ولایتمداری در دست ملت ایران است و تنها راه نجات بشر از فساد تمسک به ولایت است.
دشتی بیان کرد: کسانی که مدعی هستند با علم، دانشگاه و اخلاق انسانی می شود و جامعه را هدایت کرد سخت در اشتباه هستند.
وی گفت: در همین ارتباط باید جشن های عید غدیر بعنوان یکی از مهمترین عیدهای شیعیان پرشور برگزار تا جهانیان پرچم ولایت علوی را ببینند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار