مدیرکل تعاون:

امسال 507 بیمه بیکاری در قم برقرار شده است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیمه بیکاری برای 507 نفر در این استان برقرار شده است.
کد خبر: ۶۴۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹ 20 July 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم، نصرالله بازوند در گفت و گویی تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری استان را یکهزار و 436 نفر برشمرد و افزود: در سه ماه نخست سال جاری تعداد 283 نفر از مقرری بگیران بیمه بیکاری ناشی از عدم پذیرش شغل، عدم پذیرش آموزش، عدم حضور و غیاب، اشتغال پنهان و اشتغال بر اساس خوداظهاری مقرری آنان قطع شده است. 

وی تعهد ایجاد اشتغال مجدد مقرری بگیران بیمه بیکاری در سه ماه نخست امسال را 45 نفر عنوان و اضافه کرد: تا پایان خردادماه امسال تعداد 45 نفر اشتغال مجدد ایجاد شده است که اشتغال مجدد مقرری بگیران بیمه بیکاری در این مدت، کل میزان تعهد سال را پوشش داده و نسبت به تعهد پیش بینی شده 50 درصد رشد داشته است.

وی گفت: از تعداد کل 45 نفر اشتغال مجدد مقرری بگیران بیمه بیکاری استان در سه ماه اول سال جاری، تعداد 17 نفر از طریق آموزش فنی و حرفه ای و تعداد 28 نفر از طریق خوداظهاری اشتغال مجدد داشته اند.

بازوند در خصوص اشتغال مجدد مقرری بگیران بیمه بیکاری، گفت: از طریق اشتغال مجدد به دنبال برگشت منابع به تولید و کمک به توسعه جهت تامین نیروی انسانی و کاهش قیمت تمام شده تولید می باشیم.

وی از تشکیل 40 هیات تشخیص بیمه بیکاری در سه ماه اول سال 94 خبر داد و بیان کرد: تعداد 734 پرونده در هیات های مذکور مطرح شده که از این تعداد 428 پرونده موافق و 65 پرونده مخالف تشخیص داده شده است.

وی مطرح شدن پرونده های متقاضیان بیمه بیکاری در هیات های تشخیص بیمه بیکاری و گزارشهای میدانی تهیه شده توسط کارشناسان و عدم واجد شرایط بودن متقاضیان بیمه بیکاری را علت کاهش و کنترل در تعداد کل مقرری بگیران بیمه بیکاری در استان اعلام کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار