پرداخت 6 میلیاردریال بیمه بیکاری دراسدآباد

رئیس اداره تأمین اجتماعی شهرستان اسدآباد گفت: از تیر ماه سال گذشته تا خرداد ماه امسال به 87 نفر از افراد بهره‌مند از بیمه بیکاری بیش از 6 میلیارد ریال مقرری پرداخت شد.
کد خبر: ۶۳۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸ 20 July 2015
رئیس اداره تأمین اجتماعی شهرستان اسدآباد گفت: از تیر ماه سال گذشته تا خرداد ماه امسال به 87 نفر از افراد بهره‌مند از بیمه بیکاری بیش از 6 میلیارد ریال مقرری پرداخت شد.

به گزارش فارس؛جواد جمور با بیان اینکه 38 هزار و 243 نفر در شهرستان اسدآباد زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند، اظهار کرد: از تیر ماه سال گذشته تا خردادماه امسال به 87 نفر از افراد بهره‌مند از بیمه بیکاری بیش از 6 میلیارد و 347 میلیون ریال مقرری پرداخت شده است.

وی افزود: در این مدت به 752 نفر بیش از 47 میلیارد و 354 میلیون ریال مستمری بازنشستگی و به 164 نفر بیش از 11 میلیارد و 213 میلیون ریال مستمری از کارافتادگی پرداخت شده است.

رئیس تأمین اجتماعی اسدآباد از صدور 3 هزار جلد دفترچه درمانی از تیرماه سال گذشته تا خردادماه امسال در اسدآباد خبر داد و گفت: 21 هزار و 774 جلد دفترچه درمانی تمدید و 39 هزار و 40 جلد دفترچه نیز تمدید اعتبار شده است.

وی عنوان کرد: 95 درصد کارفرمایان این شهرستان لیست‌های بیمه‌شدگان را به صورت الکترونیکی تکمیل می‌کنند و در این راستا 412 فقره ابلاغ الکترونیکی گزارش شده است.

جمور افزود: از تیرماه سال گذشته تا خردادماه امسال بیش از 4 میلیارد و 393 میلیون ریال بن کالاهای اساسی بین بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: 7 میلیارد و 706 میلیون ریال عیدی نیز به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی شهرستان اسدآباد پرداخت شده است.

رئیس تأمین اجتماعی اسدآباد گفت: تأمین اجتماعی در برابر حوادث و بیماری‌ها، پرداخت غرامت دستمزد در ایام بیماری، مستمری بازنشستگی و ازکارافتادگی، کمک‌هزینه ازدواج، پرداخت کمک هزینه وسایل کمک پزشکی از بیمه‌شدگان حمایت ویژه می‌کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار