۱۰ کشته و زخمی در حوادث رانندگی روز گذشته اصفهان

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: برخورد ۲خودروسواری و واژگونی خودرو پژو در راه‌های مواصلاتی استان در روز گذشته ۱۰ کشته و مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر: ۶۲۹۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ 12 July 2018

به گزارش تابناک اصفهان : غفور راستین با اشاره به حوادث ویژه روز جاری اظهار داشت: برخورد دو خودروسواری در محور چم گردان به باباشیخ علی به مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از اعلام گزارش یک دستگاه آمبولانس از زرین‌شهر به محل حادثه اعزام شد و مصدومان را به مراکز درمانی منقل کرد.

مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان درباره مصدومان بیان کرد: متاسفانه این حادثه 5 مصدوم شامل 3 مرد و 2 زن داشت که برای ادامه روند درمانی به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

وی تصریح کرد: ساعاتی پس از حادثه فوق واژگونی خودرو پژو در محور مهاباد به اردستان به اتاق فرمان مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گزارش شد.

راستین افزود: پس از گزارش یک دستگاه آمبولانس 115 از  مهاباد به محل حادثه اعزام شد و این درحالی است که این حادثه فوت یک مرد 50 ساله را در پیش داشت.

وی خاطرنشان کرد: 4 مصدوم این حادثه شامل 3 خانم و یک آقا، برای ادامه روند درمانی خود به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار