ضرورت همکاری مردم و دستگاه هایی اجرایی یرای صیانت از سرمایه ملی

کد خبر: ۶۱۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳ 14 July 2015

مدیرعامل شرکت گاز استان از مردم ، شهرداریها ، دهیاری ها و دستگاه های اجرایی درخواست نمود جهت جلوگیری از حوادث ناشی از گاز طبیعی قبل از هرگونه حفاری هماهنگی لازم را با شرکت گاز انجام دهند .

به گزارش خبرنگار ما، مدیرعامل شرکت گاز استان با اعلام این خبر افزود : در همین راستا بمنظور حفظ و صیانت از سرمایه ملی ، کاهش خطرات زیست‌محیطی و نگهداری و بهره‏‏برداری ایمن از تأسیسات و تجهیزات زیرزمینی ، این شرکت در سال گذشته بیش از 11هزار کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع گاز را به همت امور بازرسی فنی این شرکت نشت‏‏یابی کرده است .

ولی اله دینی اظهار داشت : به منظور پایش و کنترل تأسیسات این شرکت بصورت دوره ای و منظم و با استفاده از تجهیزات پیشرفته نسبت به نشت یابی از شبکه و انشعابات اقدام می نماید و در سال گذشته همه تأسیسات گازرسانی نشت یابی شده است.

وی حفظ و افزایش ضریب ایمنی شبکه های گاز رسانی را بسیار ضروری دانست و افزود : مراقبت و نگهداری از تأسیسات زیرزمینی بسیار با اهمیت بوده و همکاری مردم و سایر ارگان های اجرایی می توانند در جلوگیری از حوادث نقش بسزایی را ایفا نمایند.

مدیرعامل شرکت گاز استان از مردم ، شهرداریها دهیاری ها دستگاه های اجرایی درخواست نمود جهت جلوگیری از حوادث ناشی از گاز طبیعی قبل از هرگونه حفاری هماهنگی لازم با شرکت گاز را انجام دهند و در صورت بروز حادثه سریعاً آن را با سامانه 194 امداد گاز گزارش نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار