مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری خبر داد

آغاز طرح نظارتی ضیافت در ماه مبارک رمضان

تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری از آغاز طرح نظارتی ضیافت از بیست و دوم اردیبهشت خبر داد و گفت: این در طرح به‌منظور صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و نظارت بر قیمت و کیفیت کالاهای اساسی و برخورد با تخلفات احتمالی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۶۰۲۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹ 07 May 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- محمدرضا عمرون با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان تقاضای عمومی مصرف‌کنندگان برای خرید برخی کالاها و مایحتاج مورد نیاز افزایش پیدا می‌کند، اظهار کرد: در همین راستا ضرورت کنترل و نظارت بر وضعیت بازار با توجه به جو روانی ناشی از تغییرات غیرقانونی  ارز در دستور کار قرار گرفت.
وی از آغاز طرح نظارتی ضیافت از بیست و دوم اردیبهشت‌ماه خبر داد و افزود: این طرح به‌منظور صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و نظارت بر قیمت و کیفیت کالاهای اساسی و برخورد با تخلفات احتمالی اجرا می‌شود و این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: طرح نظارتی ضیافت با حضور بازرسانی از اتاق اصناف، بازرسان صنعت، معدن و تجارت، کارشناسان غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و بازرسان شبکه دامپزشکی استان در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه انجام می‌شود.
عمرون با تأکید بر اینکه عده‌ای از فرصت‌طلبان درصدد هستند با سوءاستفاده از مشکلات ارزی کشور موجبات نارضایتی مردم را فراهم کنند، گفت: شهروندان و هم‌استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات احتمالی گزارشات تلفنی خود را با شماره 135 یا مراجعه حضوری به اداره‌کل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری واقع در کوی فرهنگیان، خیابان 12 فروردین اعلام کنند تا در اسرع وقت مورد بررسی قرار بگیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار