رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی کشور خبر داد:

تخصیص 120 میلیارد ریال برای توسعه ورزشهای روستایی و بومی

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی کشورمان گفت: ۱۲۰ میلیارد ریال برای توسعه ورزش روستایی در سال جاری اختصاص می یابد.
کد خبر: ۵۹۴۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶ 23 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان قزوین، غلامرضا جعفری در مجمع انتخاب رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی قزوین که در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزارشد اظهار داشت: باید مکان یابی مناسبی در روستاهای درمعرض آسیب های اجتماعی برای ایجاد خانه های ورزش روستایی انجام شود تا شاهد افزایش نشاط مردم و کاهش آسیب های اجتماعی در روستاها باشیم.

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی کشورمان بیان کرد: هرچند منابع اعتباری محدود است اما باید به بهترین شکل از آن برای انجام وظایف و سیاست های تعیین شده استفاده کنیم و در این راستا بهره گیری از ظرفیت و توان دستگاه های مختلف نیز برای توسعه ورزش روستایی ضروری است.

به گفته وی، بازی های بومی و محلی در سطح بین المللی نیز  با استقبال خوبی روبرو شده و اخیرا رئیس فدراسیون ورزش های بومی و محلی کشور قرقیزستان از نماینده ایران برای حضور در رقابت های این کشور دعوت کرده است.

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی کشور اضافه کرد: باید برگزاری المپیاد خانه های ورزش روستایی در دستور کار قرار گیرد تا شاهد تحقق سیاست های وزارت ورزش و جوانان در توسعه ورزش روستایی باشیم.

وی با اشاره به انتخاب رئیس جدید هیئات ورزش های بومی و محلی استان قزوین بیان کرد: انتظار داریم کادر جدید هیئت با همکاری و هم افزاییبیشتر  برای توسعه ورزش روستایی اقدام کند.

جعفری بابیان اینکه استان قزوین ظرفیت خوبی در ورزش های روستایی و بومی دارد افزود: تلاش می کنیم تمام  ظرفیت های فدراسیون را برای ارتقای ورزش های بومی و محلی استان به کار گیریم تا این استان در این رشت ها نیز بتواند جایگاه خود را بدست آورد.

در ادامه با حضور جعفری ریاست فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی کشورمان، علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان مراسم رای گیری برای انتخاب رئیس هیئت استان برگزار شد.

در این رای گیری مجید ابوالحسنی با کسب حداکثر آراء برای مدت ۴ سال بعنوان رئیس هیئت ورزش روستایی وبومی، محلی استان قزوین انتخاب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار