مردم حماسه آفریدند/ مسئولان به وعده‌های خود عمل کنند

تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: مسئولان نباید صرفاً به دادن وعده اکتفا کنند، بلکه این وعده‌ها باید به‌گونه‌ای عملیاتی شود که مردم نتیجه این اقدامات مسؤولان را در جامعه ببینند.
کد خبر: ۵۶۶۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ 14 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مهدی چمران با اشاره به حضور تماشایی مردم در راهپیمایی 22 بهمن و خلق حماسه‌ای دیگر توسط ملت، اظهار کرد: مسئولان نظام جمهوری اسلامی به‌طورکلی یک وظیفه ذاتی برای انجام وظایف محوله دارند و زمانی‌که مسئولیتی را برعهده گرفتند باید آن‌را به نحو احسن انجام بدهند.
وی با بیان اینکه حضور یا عدم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نباید حل مشکلات و معضلات موجود در جامعه توسط مسئولان را تحت شعاع قرار دهد، خاطرنشان کرد: البته باید به این نکته بسیار مهم توجه کرد که حضور حماسی مردم با وجود مشکلات متعدد در کشور، مسئولیت مسئولان را بیشتر از هر زمان دیگری سنگین‎‌تر می‌کند.
رئیس سابق شورای شهر تهران ادامه داد: مردم کشور ما از مشکلاتی از جمله بیکاری، رکود، گرانی، تورم و نظایر این‌ها رنج می‌برند، اما با این حال شاهد بودیم که مردم برای نظام و انقلابشان بار دیگر به میدان آمدند و حماسه‌ای زیبا خلق کردند.
چمران با تأکید بر اینکه مسئولان در برابر این حضور باید در انجام وظایف، کاری فراتر از حالت عادی انجام دهند، افزود: مسئولان باید به کار جهادی بپردازند و مشکلات را با کار درست به نتیجه برسانند.
وی در پایان گفت: مسئولان نباید صرفاً به دادن وعده اکتفا کنند، بلکه این وعده‌ها باید به‌گونه‌ای عملیاتی شود که مردم نتیجه این اقدامات مسئولان را در جامعه ببینند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار