کلنیک موقت بوده ودرشان مردم نیست

کد خبر: ۵۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳ 03 July 2015

سید غفار شفایی  در نشست خبری با اصحاب رسانه با تشریح خدمات طرح تحول سلامت به تبیین برنامه‌های پیش‌رو در حوزه بهداشت و درمان شهرستان پرداخت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه از نبود کلینیک مناسب به مشکل اساسی این حوزه نام برد و تصریح کرد: دو کلینیک تخصصی راه‌اندازی شده در دهدشت در فضایی نامناسب و به صورت موقت بوده و در شان مردم این شهرستان نیست.

غفاری از احداث کلینیک تخصصی جامع در این شهر خبر داد و گفت: طی دو هفته آینده کلنگ احداث این کلینیک در محوطه بیمارستان امام خمینی به زمین زده خواهد شد.

وی مشکلات موجود در ارائه خدمات کلینیک‌های امام سجاد(ع) را مورد اشاره قرار داد و افزود: با هیئت امنایی شدن کلینیک و افزایش تجهیزات و امکانات از مشکلات کاسته می‌شود.

شفایی تجمیع زایشگاه و بخش زنان همراه با تجهیز این بخش‌ها را از دیگر برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان عنوان و تصریح کرد: توسعه اورژانس قدیم و تامین تجهیزات پیشرفته مورد نیاز تا پایان سال در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به فرسوده بودن دستگاه‌های دیالیز و نامناسب بودن فضای این بخش از بهسازی بخش خبر داد و افزود: با تعیین جای مناسب در محیط بیمارستان بخش دیالیز به صورت سالنی بهسازی می‌شود، تا از این طریق بیماران در دید مستقیم پرستار باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار