مدیر شرکت غله کردستان خبر داد

توزیع602تن‌برنج‌درکردستان‌باهدف‌تنظیم‌بازار

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی جهاد کشاورزی کردستان گفت: با هدف تنظیم بازار شب عید 602 تن برنج وارداتی برای توزیع در این ایام در بازار استان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۵۶۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ 08 February 2018

به گزارش تابناک کردستان، جمال صالحی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با هدف تنظیم بازار شب عید 602 تن برنج وارداتی برای توزیع در این ایام در بازار استان اختصاص یافته است.

وی گفت: این میزان شامل 100 تن برنج هومالی، 251 تن برنج هندی و 251 تن نیز برنج هندی سیلا است که اکنون در انبارهای استان ذخیره سازی شده و با اعلام ستاد تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی توزیع می‌شود.

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی جهاد کشاورزی کردستان قیمت فروش هر کیلوگرم برنج هومالی برای عمده فروشی‌ها را 36 هزار ریال و مصرف کننده را 39 هزار ریال اعلام و تصریح کرد: قیمت فروش هر کیلوگرم برنج هندی سیلا برای عمده فروشی‌ها 23 هزار ریال و برای مصرف کننده 26 هزار ریال در نظر گرفته شده است.

وی گفت: قیمت هر کیلوگرم برنج هندی نیز برای عمده فروشی‌ها 52 هزار ریال و برای مصرف‌کنندگان 56 هزار ریال اعلام و تعیین شده است.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهادکشاورزی کردستان هم در ارتباط با برنامه توزیع برنج در بازار استان گفت: این میزان برنج دولتی از 20 بهمن امسال در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شرکت های تعاونی سطح استان توزیع می‌شود.

شهریار حنفی افزود: این مدیریت همچنین درخواست توزیع شکر با قیمت دولتی را نیز ارائه داده که توزیع آن بزودی و با هدف تنظیم بازار قبل از فرا رسیدن ایام عید در سطح استان آغاز می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین برای تنظیم بازار میوه شب عید یک هزار و 200 تن میوه شامل 800 تن پرتقال و 400 تن سیب از سوی تعاون روستایی کردستان خریداری و ذخیره شده است که توزیع آن از 25 اسفند در 75 غرفه آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار