دهه فجر فرصت مناسبی برای تشریح دستاوردهای انقلاب است

کد خبر: ۵۶۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸ 03 February 2018

امام جمعه زاهدان گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر دیروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، شهادت حضرت فاطمه (س) را تسلیت گفت و اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای بازگوکردن دستاوردهای انقلاب است.

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه ورود امام راحل به کشور بر اساس اراده حق بود زیرا نظام حاکم درصدد جلوگیری از حرکت امام راحل بود، افزود: تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل‌های جدید ضروری است.

امام جمعه زاهدان افزود: ما این دهه را از 12 بهمن تا 22 بهمن دهه فجر میدانیم و فجر برگرفته از قرآن است.

وی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی ظلمت 2500 ساله شاهنشاهی وراثتی را مشاهده می‌کنیم و تحرک و جنبش علمی را در همه زمینه‌ها نظاره می‌کنیم و جزو کشورهای متمدن و پیشرفته علمی هستیم.

سلیمانی با اشاره به دستگیری نیروهای آمریکایی در حوزه آبهای ایران گفت: فرزندان غیور این مرز و بوم سبزپوشان غیرتمند وقتی نیروهای دریایی آمریکا پا را از حریم فراتر گذاشتن و به فضای دریایی ایران وارد شدند آنها را دستگیر و با آنها برخورد کردند.

سلیمانی بیان کرد: درست است امروز در جامعه ما اشتغال کم است، مشکلات اقتصادی داریم و دولت و دولتمردان در پاسخگویی به مطالبات مردم کوتاهی کردند اما نظام دستاوردهای بسیار زیادی دارد که بخاطر این مشکلات نباید آنها را نادیده گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار