استقبال سفیر سنگال از پتانسیل‌های میبد +عکس

درسفر بابکر با' سفیرسنگال به شهرستان میبد ،راههای توسعه مناسبات اقتصادی، علمی و فرهنگی سنگال با شهرستان میبد بررسی شد .
کد خبر: ۵۵۸۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ 28 January 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ فرماندار میبد در این دیدار با اشاره به وجه مشترک ایران و سنگال در آزاداندیشی و استکبارستیزی گفت:شهرستان میبد بعنوان یکی از شهرهای تاریخی و گردشگری و صنعتی می تواند مناسبات اقتصادی و توریستی خوبی را با سنگال داشته باشد .

بابکاربا سفیر سنگال هم با بیان اینکه شهرستان میبد را یک شهر تاریخی وگردشگری می دانست اما یکی از ظرفیت های این شهرستان درحال حاضردرحوزه صنعت و تولید کاشی است گفت :سعی خواهد کرد با رایزنی با فرمانداران و شهرداران سنگال، راههای توسعه مراودات اقتصادی و گردشگری و فرهنگی این کشور را با شهرستان میبد هموار کند.

بابکربا گفت: قبل ازاینکه به استان یزد و شهرستان میبد سفر کنند فکر می کردند که این شهر فقط یک شهر تاریخی و فرهنگی است ولی حالا متوجه شدند که یک شهر صنعتی و بسیار علمی و فنی است که در آن شرکت های فعال و مردمانی پرتلاش هستند.

سفیر سنگال افزود: تصمیم گرفته است؛ رابطه این شهر را درحوزه های علمی، دانشگاهی، صنعتی و تاریخی و گردشگری تقویت کند و با سنگال یک روابط بسیار قوی و محکمتر که به نفع دو کشور باشد ایجاد کند.

بابکربا با بیان اینکه ما شباهت های تاریخی، دینی و فرهنگی زیادی با ایران داریم تصریح کرد: سنگال به پتانسیل های خوب صنعتی که شهرستان میبد دارد نیاز دارد و سعی خواهد کرد با دیدار با مسئولان  سنگال نقش خود را برای تقویت اهداف بزرگ دو ملت به خوبی انجام دهد.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار