شهردار اردبیل:

دستفروشان اردبیل از بازار روز استقبال نمی‌کنند

شهردار اردبیل گفت: دستفروشان از بازار روز استقبال نمی‌کنند و با وجود آماده‌سازی مکان، حاضر به استقرار نیستند.
کد خبر: ۵۵۳۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰ 17 January 2018
لطف اللهیان شهردار اردبیل به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف اللهیان در جلسه کمیته پیشگیری از تخلفات شهری اردبیل تصریح کرد: هر چند برای تمامی دستفروشان جا برای استقرار نداریم اما سال گذشته ۳۰ باب بازار روز موقت آماده سازی شد که استقبال نکردند.

وی افزود: در سطح شهر اردبیل بیش از هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو نیسان و وانت شناسایی شده که مالک اقدام به دستفروشی می کند و در سال های اخیر با افزایش همراه بوده است.

شهردار اردبیل متذکر شد: با وجود اینکه امکان برخورد قهری از سوی شهرداری و نیروی انتظامی با دستفروشان وجود دارد اما تبعات اجتماعی آن به مراتب بیشتر است و حتی در ساماندهی نیز بازاریان از اینکه مرکز خرید و فروش جدید ایجاد شده و کسب و کار آن ها راکد می شود ابراز ناراحتی می کنند.

لطف اللهیان تاکید کرد: شهرداری آماده ساماندهی دستفروشان است و در ماه پایانی سال نیز حداقل دو مکان در سطح شهر اردبیل به منظور ساماندهی پیش بینی خواهد شد.

وی در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز نیز افزود: ساخت و ساز غیر مجاز زمانی قابل مهار است که طرح های تفضیلی و جامع شهری مورد اهتمام قرار گیرد.

شهردار اردبیل معتقد است با اعمال طرح های جامع و تفضیلی فرصت ساخت و ساز غیر مجاز از متخلفان اخذ می شود و شهرداری نمی تواند صرفا با ۱۰۰ نفر مامور اجراییات از کاربری ها مراقبت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار