جشنواره فرزندان رمضان برگزار می‌شود

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان بوشهر گفت: جشنواره فرزندان رمضان از ۱۸ تا ۲۰ تیر ماه در استان بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۳۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲ 27 June 2015
تابناک بوشهر: علی اکبر مزارعی کاسکانی ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره فرزندان رمضان دربوشهر اظهار داشت: دانش آموزان اتحادیه با این جشنواره ماه رمضان متفاوتی دارند.

وی با بیان اینکه این جشنواره شامل جند بخش است گفت: لحظه‌های آسمانی با اعتکاف رمضانیه، طرح سلسبیل با کارگاه تدبیر سوره انسان در قرارگاه دانش آموزی، طرح قرآنی 1449 با حفظ و تفسیر سوره یس از جمله بخش‌های این این جشنواره است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان بوشهر طرح مولود رمضان با برنامه‌های ویژه هیئت انصارالمهدی برای میلاد امام حسن مجتبی(ع) را از دیگر بخش‌های جشنواره فرزندان رمضان در استان بوشهر دانست و بیان کرد: در این جشنواره  طرح قدسیان با جنبش دانش آموزی در روز قدس، طرح در محضر صحیفه با ختم صحیفه از ابتدای ماه رمضان تا شهادت امام صادق (ع)  و برنامه یار مهربان برای نهضت مطالبه مفید و مطالبه رهبری اجرا می‌شود.

مزارعی با بیان اینکه جشنواره فرزندان رمضان برای شرکت کنندگان دارای پیام مقاومت و عزت است گفت: نام این جشنواره از جمله زیبای حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند اگر ما را تحریم اقتصادی کنند فرزند رمضانیم انتخاب شده و برای شرکت کنندگان دارای پیام مقاومت و عزت است.

وی با بیان اینکه جشنواره یاد شده از 18 تا 20 تیر برگزار می‌شود گفت: در این جشنواره از بین شرکت کنندگان به تعداد نفرات به قید قرعه جوائزی اهدا می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار