استاندار آذربایجان شرقی در مراسم معارفه پنجاه ششمین شهردار تبریز:

باید چهره جدیدی از منظر فرهنگ و تمدن تبریز به جهان اسلام ارائه دهیم

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر رویکرد فرهنگی و اجتماعی فعالیت های شهرداری تبریز، جهت پیشگیری از بسیاری از آسیب های اجتماعی شهری تاکید کرد.
کد خبر: ۵۳۳۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱ 03 December 2017
مجید خدابخش در مراسم معارفه پنجاه و ششمین شهردار تبریز، یادآور شد: «تبریز 2018» به مسئولیت شهرداری تبریز، رویکرد فرهنگی و اجتماعی داده است و تبریز نیز به عنوان شهری که اولین‌های فرهنگ و هنر و تمدن را دارد، در همین جایگاه مورد توجه قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: اصلی ترین رویکرد 2018، رویکرد فرهنگی است. ظرفیت‌های فرهنگی این رویداد مهم باید  در کنار اقدامات عمرانی و ساختاری که از اولویت‌های شهرداری تبریز است باید مورد توجه قرار بگیرد.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین گفت: باید تلاش کنیم و چهره جدیدی از منظر فرهنگ و تمدن تبریز به جهان اسلام و سایر گردشگران، ارائه دهیم.
خدابخش با اشاره به مبعث پیامبر اکرم اسلام، خاطرنشان کرد:  پیامبر اکرم، منبع لایزال اخلاق است؛ این حُسن آغاز را باید قدر بدانیم، و تلاش کنیم با تکیه بر آموزه های دینی شهری پیشرفته بسازیم.
وی اظهار کرد: حوزه فرهنگ و رویداد فرهنگی باید اصل برنامه های شهرداری تبریز و  اعضای شورای شهر باشد و اگر به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی معرفی شده مشخص است که پتانسیلی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار