در راستای طرح تحول نظام سلامت

راه اندازی کلینیک تخصصی دندانپزشکی درایلام

کلینیک تخصصی دندان پزشکی ایلام راه اندازی شد.
کد خبر: ۵۲۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵ 23 June 2015
این کلنیک ویژه، در بیمارستان امام خمینی شهر ایلام و با هشت تخت مخصوص دندان پزشکی و با حضور ۱۰پزشک متخصص و۱۳ دندانپزشک از امروز ارائه خدمت به مراجعان را آغاز کرد.
"محمدرضا مروارید”، استاندار ایلام،در آیین بهره برداری از این کلنیک، گفت: هدف ازافتتاح این طرح، تحول در نظام سلامت دهان و دندان و کاهش فشار مالی بیماران و گران بودن پرداخت هزینه ترمیم دندان می باشد که به طور قطع وجود این کلنیک خدمتی بی نظیر به عموم مردم است.
 
مهندس مروارید ادامه داد: ارائه خدمات دندانپزشکی به مردم با نرخ دولتی یک کار بی سابقه است که هدیه دولت تدبیر و امید به مردم استان در حوزه سلامت است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز در ادامه خاطر نشان نمود: این درمانگاه تخصصی از ساعت چهار تا هشت شب همه روزه با تعرفه دولتی به متقاضیان ارائه خدمات می کند.
 
دکتر دل پیشه ابراز داشت: بیش از ۸۰ درصد مردم از ارائه خدمات در حوزه بهداشت و سلامت در استان رضایت کامل دارند که مایه دلگرمی برای خدمتگزاران مردم در حوزه بهداشت و درمان می باشد.
 
وی بیان داشت: برای تجهیز این کلینیک ویژه مبلغ ۲ میلیارد ریال هزینه و در اختیار عموم مردم قرار داده شده است. امیدواریم بتوانیم خدماتی شایسته در حوزه دندان پزشکی به مردم ارائه نماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار