توزیع پنج هزار ماسک بین زائران اربعین در چرداول

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرداول گفت: تا کنون بیش از 5 هزار ماسک بین زائران اربعین حسینی در مبادی ورودی این شهرستان توزیع شده است.
کد خبر: ۵۱۹۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ 04 November 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛دکتر امین فلاحی گفت: با توجه به گردوغبار هوا در چندروز گذشته تمهیدات اورژانسی و درمانی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی اندیشیده شده است.
 
 وی گفت: در راستای پیشگیری و مقابله با پدیده گردوغبار برای تمام زائرانی که از شهرستان چرداول به عنوان دروازه عتبات عالیات در استان تردد کنند ماسک تهیه شده و وتوزیع می شود.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان چرداول اضافه کرد: همچنین 2 پایگاه سلامت با حضور کارشناسان سلامت و بهداشت و پزشک عمومی برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به زائران دایر شده است.
 
فلاحی تاکید کرد: مرکز بهداشتی و درمانی شهر شباب بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات درمانی می باشد و در پایگاه های سلامت ضمن بیمار یابی، تست فشار خون و درمان های موردی و سرپایی ، سی دی و کتابچه در بین زائران توزیع می شود و این کارها تا یک هفته بعد از اربعین ادامه خواهد داشت.
 
شهرستان 59 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 30 کیلومتری ایلام قرار دارد و با 4 مبادی ورودی و خروجی به عنوان پیشانی ورودی عتبات عالیات استان ایلام از آن یاد می شود.
 
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار