پایان تیرماه؛ زمان برگزاری جشنواره برداشت عسل

رئیس اتحادیه زنبورداران اردبیل گفت: با همکاری سازمان جهاد کشاورزی جشنواره برداشت عسل تا آخر تیر ماه در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۱۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶ 23 June 2015

سید‌ فردین صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با اولین برداشت عسل در استان اردبیل که تا آخر تیر سال جاری با حضور زنبورداران در منطقه به انجام می‌رسد، جشنواره برداشت عسل را با همکاری نهادها و دستگاه‌های مختلف برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به جمع‌آوری تمام عسل‌فروشی‌های غیرمجاز در مسیر اردبیل – سرعین به ویژه عسل‌های رنگی و غیرمجاز در این محدوده گفت: قرار است در سطح استان در مرحله اول در سه مسیر اردبیل- سرعین، جاده خلخال و اردبیل – آستارا بازارچه عرضه مستقیم عسل ناب سبلان راه‌اندازی شود، که امیدواریم با همت و تلاش زنبورداران و در یک فضای مناسب با امکانات مطلوب‌تر زمینه و فضای مطلوب برای خرید عسل فراهم آمده و گردشگران و مسافران بتوانند از طریق این ایستگاه‌ها عسل مورد نیاز خود را خریداری کنند.

رئیس اتحادیه زنبورداران اردبیل حداکثر قیمت عسل مناسب و با کیفیت سبلان را 60 هزار تومان اعلام کرد و یادآور شد: مسافران و گردشگران نباید به قیمت پایین‌تر و به صورت شهد عسل خریداری کنند چراکه اینگونه عسل‌ها از کیفیت مطلوبی برخوردار نبوده بلکه باید عسل خریداری شده همراه با موم بوده و استفاده از آن بستر خوبی را در استفاده از این ماده غذایی با ارزش فراهم آورد.

صفوی استفاده اکثر کارخانجات را از عسل تغذیه‌ای یادآور شد و بیان کرد: در کنار تلاش برای راه‌اندازی اتحادیه صنفی لبنیات فروشی‌ها و عسل‌فروشی‌ها در اردبیل تلاشمان بر این است تا مرغوبیت تولید فدای برخی از سوء استفاده‌ها نشود که برای برندسازی مدنظر و مورد توجه جدی ما است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار