همزمان با سراسر کشور صورت گرفت

برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل در مدارس سامان

تابناک چهارمحال وبختیاری- رزمایش عملی آشنایی با پدافند غیرعامل در محیط مدرسه، با هدف آموزش و مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان هنگام وقوع حوادث غیرمترقبه، در مدارس شهرستان سامان برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۷۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ 30 October 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- رزمایش عملی آشنایی با پدافند غیرعامل در محیط مدرسه، با هدف آموزش و مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان هنگام وقوع حوادث غیرمترقبه، با همکاری نهادهای عضو ستاد مدیریت‌ بحران از جمله جمعیت هلال‌احمر، آتش‌نشانی، اورژانس 115، نیروی‌انتظامی، بهزیستی، شهرداری، بسیج و سپاه در شهرستان سامان برگزار شد.

محمد دهقانی در این رزمایش اظهار کرد: این رزمایش با هدف آگاهی‌بخشی و دانش‌افزایی در حوزه دانش‌آموزی در زمینه خروج اضطراری، پناه‌گیری، اطفای حریق، حمل‌ مصدوم و کمک‌های اولیه برگزار می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان با بیان اینکه دانش‌آموزان چگونگی پدافند غیرعامل مانند حوادث طبیعی و غیرطبیعی و دفاع غیرنظامی در برابر تهاجم دشمن را فرا می‌گیرند، افزود: این روز،بهترین فرصت برای دانش‌آموزان جهت کسب آمادگی کافی در مواجهه با هرگونه خطرات احتمالی است.

وی ادامه داد: موضوع پدافند غیرعامل از مهمترین موضوعات کشور است، که کسب این نوع آمادگی از دوران کودکی و نوجوانی می‌تواند نقش موثری در زندگی تک‌تک این دانش‌آموزان داشته باشد.

دهقانی یادآور شد: رزمایش عملی پدافند غیر عامل در 70 واحد آموزشی شهرستان سامان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار