برگزاری مانور آتش سوزی و انفجار در خط تغذیه 8 اینچ گاز یاسوج + تصاویر

مدیر عامل شرکت گاز استان : در راستای اهداف پدافند غیر عامل، توانایی مواجهه با بحران های احتمالی در حوزه اتفاقات مربوط به گاز را داریم.
کد خبر: ۵۱۶۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴ 30 October 2017
همزمان با هفته پدافند غیر عامل ، مانور آتش سوزی و انفجار در خط تغذیه ی 8 اینچ گاز در شهر یاسوج برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیر عامل شرکت گاز استان در جمع خبرنگاران با اشاره به هفته پدافند غیر عامل ، شرکت گاز را از جمله نهادهایی عنوان کرد که باید آمادگی کامل برای مواجه شدن با بحران ها را داشته باشد.
رحمن خادم افزود : در همین راستا این مانور با برنامه ریزی شرکت گاز استان و همکاری دستگاه هایی که در زمان وقوع چنین بحران های احتمالی ، به خدمات رسانی خواهند پرداخت انجام شد.
خادم مهمترین اهداف این مانور را در راستای آمادگی های لازم در راستای پدافند غیر عامل برشمرد و گفت : آمادگی ذهنی و جسمی کارکنان امداد و اتفاقات هنگام حوادث ، فرهنگ سازی و باور عمومی ، تعامل با سازمان ها ، شناخت نقاط ضعف و قوت افراد و سازمان ها ، تدوام خدمات رسانی عمومی ، تسهیل مدیریت بحران، کاستن از آسیب پذیری تاسیسات و تجهیزات ، نهادینه کردن اصول پدافند غیر عامل در طرح ها و پروژه ها از جمله مهمترین مواردی بود که باید در این مانور به آن ها دست می یافتیم.
وی افزود : با توجه به حساسیت و جدیت پدافند غیر عامل در کلام رهبر انقلاب در این مانور واحد ها و سازمان های مرتبط با موضوع ، از جمله  ، امداد و اتفاقات ، حراست ، روابط عمومی ، خدمات رفاهی ، تعمیرات و بهره برداری ، امور HSE و پدافند غیر عامل گاز استان و شهرستان و نهاد های خدمات رسان ، آتش نشانی ، جمعیت هلال احمر ،فوریت های پزشکی ، شهرداری ،اداره برق و امور منابع ، از شهر یاسوج و مسئولین پدافند غیرعامل استانداری ، شرکت فعال داشتند.
خادم در پایان گفت : امیدواریم که هیچ حادثه ای رخ ندهد و نیاز به بسیج نمودن نیروها نباشد اما ما در برگزاری این مانور، خوشبختانه به اهداف اصلی و مورد نظر دست یافتیم و می توانیم ادعا کنیم در شرایط بحران توانایی انجام وظایف را به نحو احسن داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار