نشست پدافندغیرعامل در اردکان

آمادگی برای جلوگیری از حوادث وخطرات از جمله اهداف پدافند غیر عامل اعلام شد .
کد خبر: ۵۱۶۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷ 30 October 2017
به گزارش تابناک یزد،فرماندار اردکان در این نشست گفت:  باید آمادگی های لازم را در ارتباط با تهاجمات و تهدیدات احتمالی در همه زمینه ها  داشت برعکس تصوری که همه از پدافند غیرعامل دارند و کاربرد آن را بیشتر در زمینه نظامی می‌دانند .
هادی مقیمی افزود: با توجه به شرایط  کشور و  با نگاه به خصومت دشمنان در هر لحظه، می توان ضمن توجه به مسئله پدافند غیر عامل میزان خسارت و تلفات احتمالی را در اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی شود .
وی گفت : اگر شرایط مناسب و آمادگی لازم برای مقابله با خطرات را داشته باشیم می‌توانیم با ساختار دفاعی مناسب،  ایمنی را به حداکثر ممکن ارتقاع دهیم و از خطرات و آسیب هایی که ممکن است ما را تهدید کند جلوگیری نماییم.
مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری یزد نیز در این جلسه به اقدامات انجام گرفته در حوزه های زیستی، کالبدی و سایبری توسط کارگروه های استان و شهرستان ها اشاره کرد و گفت: در نیمه اول سال جاری به منظور آگاهی بخشی و معرفی اهداف این نهاد نوپا جلساتی با فرمانداران و مدیران ادارات شهرستان های استان برگزار گردید و سعی خواهد شد با تشکیل جلسات شورای پدافند غیر عامل شهرستان ها، نکات لازم و اساسی در این زمینه مورد آموزش و توجیه قرار گیرد.
محمدصادق طهماسبی با اشاره به ظرفیت های موجود در شهرستان اردکان، این شهرستان را در حوزه های خطوط اصلی راههای زمینی و ریلی،  کشاورزی و صنعت استان حائز اهمیت دانست و  گفت : راه اندازی و اولویت بندی کارگروه های هفت گانه آب و انرژی، جهادکشاورزی، بهداشت، سلامت و امداد و نجات، راه و شهرسازی و پشتیبانی خدمات شهری، صنعت، معدن و تجارت، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی و کارگروه دفاعی، امنیتی، انتظامی در زمینه سازماندهی و مشارکت مردمی از اولویت های شورای پدافندغیرعامل در شهرستان اردکان بعنوان دروازه ورودی استان خواهد بود.   
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار