اجرای سی برنامه در استان یزد در هفته پدافند غیر عامل

اجرای رزمایش های زیستی ، سایبری و بیولوزی با هدف افزایش سطح امادگی و ارتقای اگاهی های کارکنان دستگاههای مختلف در از مهمترین برنامه های پدافند غیر عامل در استان یزد اعلام شد .
کد خبر: ۵۱۶۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ 30 October 2017
به گزارش تابناک یزد،مدیر کل پدافند غیر عامل استان  گفت :  در این هفته برنامه های در  خصوص مقوله های  اموزشی ، رزمایش و فرهنگی است که در طی این هفته اجرا خواهد شد.
طهماسبی افزود اجرای رزمایش های زیستی ، سایبری و بیولوزی با هدف افزایش سطح امادگی و ارتقای اگاهی های کارکنان دستگاههای مختلف در استان اجرا می شود .
وی شعار امسال این هفته را پدافند غیر عامل حصول اطمینان  و امادگی برای کشور عنوان کرد و افزود در این هفته رزمایش هایی هم با همکاری اموزش و پرورش برای اگاهی دادن به دانش اموزان در زمینه های مختلف مرتبط با پدافند غیر عامل خواهیم داشت.
مدیر کل پدافند غیر عامل استان هم چنین از فعالیت شوراهای پدافند غیر عامل در همه شهر های استان به ریاست فرمانداران خبر داد و گفت: این شوراها تهدیدات هر شهرستان را با نگاه بومی و محلی شناسایی  خواهند کرد تا اقدامات لازم برای مقابله و امادگی در برابر ان فراهم شود .
طهماسبی گفت : در مرکز استان نیز علاوه بر شورای پدافند غیر عامل که به ریاست استاندار تشکیل میشود 11 کارگروه در موضوعات مختلف تشکیل شده و فعالیت دارند .
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار