طرح هر پزشک یک حامی در کرج

کد خبر: ۵۱۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰ 22 June 2015
رئیس کمیته امداد شهرستان کرج گفت: گاهی افرادی مانند پزشکان به سبب مشغله زیاد با توجه به شرایط، زمینه کمک‌رسانی دارند، اما به سبب کمبود وقت این امکان برای آنان میسر نمی‌شود که طرح "هر پزشک یک حامی"در این راستا ایجاد شده است.
سیدرضا شوبیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره اینکه وظیفه کمیته امداد رسیدگی به امور نیازمندان است، اظهار داشت: این نهاد دو وظیفه کلی در طول سال بر عهده دارد که رسیدگی به خانواده‌های نیازمند و ارائه خدمات به آنان در حد توان است.

وی با اشاره به دیگر خدمات کمیته امداد، افزود: فراهم کردن زمینه‌های اجرای فعالیت‌های انسان‌دوستانه و خیرخواهانه برای مردم نیز از جمله وظایف و اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) محسوب می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان کرج خاطرنشان کرد: گاهی افرادی مانند پزشکان به سبب مشغله زیاد با توجه به شرایط، زمینه کمک‌رسانی دارند، اما به سبب کمبود وقت این امکان برای آنان میسر نمی‌شود که طرح "هر پزشک یک حامی"در این راستا ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌هایی برای پرداخت زکات به افراد در کمیته امداد وجود دارد، تصریح کرد:‌ افرادی وجود دارند که زکات واجب و مستحبی به آنان تعلق می‌گیرد که به این منظور مراجعه به حوزه‌های مختلف برای اجرایی کردن این کار صورت می‌گیرد تا افرادی که تمایل به انجام فعالیت‌های خیرخوانه و انسان‌دوستانه دارند، از طریق این مراجعات، این کار را انجام دهند.

شوبیری با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای با نظام پزشکی کرج و سایر اتحادیه‌ها در این راستاامضا شده است، گفت: امضا چنین تفاهم‌نامه‌ای در ارتباط با شهرداری نیز در دستور کار قرار دارد تا با کمک آنان به وضعیت نیازمندان رسیدگی شود.

وی همچنین به انعقاد تفاهم نامه با جهاد کشاورزی نیز اشاره کرد و افزود: در این راستا پیگیر هستیم تا بحث زکات واجب و مستمر از کشاورزان، دامداران، زنبورداران و مرغداران اخذ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار